Kojení 8m mimina

Napsat příspěvek
Velikost písma:
2977
14.8.10 08:28

Dcera vzala sunar až když jsme ho osladili fruktózou!

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1435
18.8.10 22:46

ahojky,jsem tu nováček ale mám malou radu.Mám synka 7 1/2 měsíce a už mu taky nestačilo kojení na noc.Tak jsem mu začala dávat kaši na dobrou noc cca okolo 19 hod,pak si dá po koupeli trošku mlíčka a vydrží spát až do rána. :mrgreen: Taky jsem se před tím vyspala tak 2 hod a už se zase budil a ani čaj nepomohl.Tak to zkus.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
876
19.8.10 21:06

ahoj

děkuji za radu. přečetla jsem to ted ale skusili jsme to včera a spala do 4 do rána v kuse. uvidíme co dnes.díky. :-)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
30
22.8.10 09:42

tak to mě nefunguje ani to :( kaši do něj musim vyloženě nacpat, mlíčko to jo, to si dá. Pak spí 4 hodinky a pak je to zase kolotoč :cry: na prohlídce mi paní doktorka řekla, že mám kojit dál ale dávat odpoledne hlavně polívky. Tak jsem zvědavá, protože ty on taky nechce ani když mu dám jen vývar… holt se s nim budu muset prát aby vůbec něco snědl a ty noci holt překousnout. :nevim:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
29
30.8.10 12:56

Ahoj, taky jsme si prošli celonočním buzením díky hladu :roll: Ségra mi doporučila Bebu Dobrou noc, protože má speciální sytící recepturu. Ptala jsem se také Mudry a ta mi Bebu Dobrou noc schválila. Hladík nás přestal trápit a pěkně jsme se vyspali :lol: Pak jsem ji začala střídat s kaší od Nestlé (Moje první kaše) a pak pozvolna dávala už jen kašičky :palec:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
767
30.8.10 17:09

Tak u nás nefunguje nic. Dávám jí na noc kaše, ale efekt je nulový. Pořád se mi budí po 2-4 hodinách.Nechce pít z flašky ani jinak mi UM nesní. Tak se snažím do ní cpát co nejvíce jídla přes den, ale zatím nic nezabírá. :think:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3157
23.7.12 20:06

8m - chci odstavit a on chce kojit víc a víc