Kojení a prsa

Anonymní
20.12.19 03:52

Kojení a prsa

Ahoj, prosím o radu. :mrgreen: mám své první miminko, takze jsem nováček. Malé je 9 dní, plně kojím každé cca dvě hodiny,. 3.den po porodu se mi nalily prsa, a postupně měkli.. Ale dnes v noci jsou zase jako sutr. Mala saje, ale jedno prso začalo trochu bolet, nechala jsem ji pít z něj cca 15minut, a stejně na jedné straně směrem k podpaží to docela bolí…druhé prso jsem při kojení ručně odstrikala. bohuzel odsavacku nemám, ale zvažuji koupi…taky si v těch prsech nahmatam boule, v porodnici mi ke kojení celkem nic neřekli. Nevím kdy mám chladit, a naopak zahřívat.. :nevim:

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
DORYnka
20.12.19 04:10

Ahoj ty boule nevim to raději počkej až napíše někdo zkušenější, ale vím že jako na zánět v prsu kdyby zacinal, tak se dává tvaroh ;) jinak tedy raději před víkendem bych raději třeba i zavolala-zašla za doktorem :palec: tak držím moc palce.. ;) :mavam:

• Citovat
  • Nahlásit
12041
20.12.19 04:31

Mě zachránil tvaroh. Jinak by se mi rozjel zánět. Já nikam nešla, tobě ale radim jít raději k dr.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
77
20.12.19 04:32

Ty tvrde boulicky si mi delaji taky. Kdyz treba delsi dobu z toho prsa nekojim. Nejlepsi je horka sprcha a pak poradne rozmasirovat a nechat z toho prsa kojit nebo odstrikat.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
418
20.12.19 05:09

Chce to nahřát prsa třeba teplou sprchou, rozmasírovat a ostříkat.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
10497
20.12.19 05:57

Vlez do sprchy, ty boule rozmasíruj pod teplou vodou a odstříkej do úlevy, popřípadě nakoj. Já si kvůli asi deseti odsátím taky odsávačku kupovala a od té doby leží doma. Po šestinedělí se mi laktace sama upravila a k žádnému nalití už nedošlo.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2248
20.12.19 06:20

Tu odsávačku si určitě porid, zpočátku může hodně pomoci, ideálně elektrickou.. Pojišťovna ti na ni přispěje

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2248
20.12.19 06:21