Křečové žíly v těhotenství

291
5.11.13 14:04

Křečové žíly v těhu

Ahojte holky, jsem ve 30-tem tt a na jedne noze zezadu pod kolem jsem si vsimla, ze se mi zvetsila krecova zila.Driv byla mala, nemela jsem s tim vůbec problémy. Nemam nohy nejak extra otekle, ale občas boli. Premyslim zda zajit k obvodni kvůli puncocham a cetla jsem o masticce detralex nebo tak nejak. Prispiva na to něco pojistovna nebo to muzu rovnou koupit v lekarne? diky

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Imane
5.11.13 14:09

Měla jsem křečové žily v těhotenství a vlastně pořád mám. Požádala jsem svou lékařku o recept na léky Detralex, ale i tak jsem platila vcelku vysokou částku jako doplatek. Punčochy jsem nenosila, hodně mi překážely. Nějak jsem je na sobě nesnesla.

• Citovat
  • Nahlásit
291
5.11.13 14:16

A ty se daji také koupit v lekarne? Kolik asi stoji pro predstavu.diky @Imane

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Imane
5.11.13 14:19

@TalinkaR Ty punčochy normálně koupíš v lékárně, i na netu, ale hradí je pojišťovna, doplatky jsou docela malé, pokud se domluvíš s doktorem.

• Citovat
  • Nahlásit
84
5.11.13 14:20

To je normální, měla jsem to stejně, ale po porodu s úbytkem váhy se stav zlepšil. Detralex jsou tablety ne mast, můžeš si koupit Lioton, Heparoid nebo Venitan atd.,jsou volně prodejné, určitě se ti uleví. Punčochy bych neřešila, dost špatně se oblékají i bez obr břicha, jestli ti otékají nohy, musela bys je obléct hned ráno u postele, jinak se do nich nedostaneš. Nejlepší je dlouho nepostávat, žádné dlouhé procházky, ale hlavně nohy co nejvíc nahoře. Když se to po porodu nezlepší nebo zhorší, zašla bych pro punčochy:)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
29571
5.11.13 14:26

:lol: já bych si ty punčochy nechala předepsat, dost se ti uleví a lepší krevní oběh. Já je nosila na obou nohou celé těhotenství a přežila jsem :lol:
Ale dej si napsat doporučení k cévnímu. Ten určuje jaké punčochy, jakou kompresi a jakou léčbu. Po doppleru cev ;)