Levnější umělé mléko - nutno dodávat probiotika?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Sasanka jarní
Kecalka 451 příspěvků 17.06.19 19:40
Levnější umělé mléko - nutno dodávat probiotika?

Ahoj holky,
Vím, že už od začátku nebudu kojit(musím brát léky), tak studuji něco k umělým mlékům.
Začnu s Babylove 1, máte někdo zkušenost? Dávali jste čistě jen tohle mlíčko nebo jste ho nepovažovali za tak dobré a prckovi dávali nějaké kapky k tomu navíc?(probiotika)
Děkuji :kytka:

Reakce:
Kristynka22
Zasloužilá kecalka 586 příspěvků 17.06.19 19:49

@Sasanka jarní Dávám Babylove PRE, podle mne má lepší složení. Študovala jsem to hodně, porovnávala jsem ho s 1 a s oběma bio verzemi (bio PRE a bio 1) a fakt mi vyšlo lépe, kdyby byl zájem, tak můžu napsat důvody :) Jinak od dceřiných 2 týdnů kapu probio Maxík, ale že by to něco udělalo, to ne, koliku, kvůli které jsem to hlavně začala dávat to nijak nezlepšilo.

Dany.dee
Kecalka 203 příspěvků 17.06.19 20:00

U prvního syna jsem dokrmovala prvně nutrilonem tím po kterém by dítko nemělo blinkat, ale zvracel a nepřibíral. Tak jsem ho nahradila sunarem. Finančně taky vyšel lépe.

Aqualinea
Kecalka 108 příspěvků 17.06.19 20:16

Pouzivala jsem, ale ne uplne od narozeni, bohuzel jsemna nej prisla az pozdeji, po odzkouseni snad vsech jinych znacek, ktere nesedely. Probiotika jsem k nemu nedavala. Vyhovovalk nam hodne a doporucuji. :palec:

Uživatel je onlineVeru1987
Ukecaná baba ;) 1514 příspěvků 17.06.19 20:25

Davala jsem dm bio od malinka. A vse super.

Sasanka jarní
Kecalka 451 příspěvků 17.06.19 20:28
@Kristynka22 píše: