Magnesium sticks b-complex + vitamín C, může mi to ublížit?

Anonymní
26.1.21 17:18

Magnesium sticks b-complex + vitamín C

Čaute Dámy
Posledních pár dní jsem hodně unavená ( i tím že brzy vstávám a pozdě cjdom spát ) jinak to s prcek ani nejde. Mám Takovou zvláštní bolest v rukách, bolest nohou a sem tam cukání v oku. Koupila jsem si magnesium sticks b-complex+ vitamín C.
Může mi to nějak ublížit??
K lékaři jdu až v pondělí dřív to nešlo.

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Ou
15463
26.1.21 17:23

Ne, nemůže ti to ublžíit

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1519
27.1.21 23:38

Nemůže. Buďte v klidu. Pokud to ale jsou náznaky latentní tetanie, tak si myslím, že to bude chtít dlouhodobě něco silnějšího. Mě na to cokoliv, co se dalo sehnat v lékárně, vůbec nezabíralo. Byla už jsem ve fázi, kdy mě všechno brnělo, byla jsem z smrti unavená, ale nedokázala jsem usnout. Spala jsem třeba hodinu denně… Nakonec jsem nakoupila v přípravcích pro sportovce šetrné verze, po kterých nebolí žaludek a člověk se z nich nepotentuje. Většina doplňků z lékárny doplní absolutní minimum a obsahuje látky, které nejsou pro žaludek úplně fajn… Takže to je tak jediné - že byste se mohla potentovat z té formy, ve které magnesium doplníte.

Pokud to nezabere, doporučuji místo oxidu hořečnatého zkusit spíš magnesium bisglycinát. Má nesrovnatelně lepší vstřebatelnost a úžasně se po něm spí. Je také dobré brát hořčík před spaním, anebo velmi brzy ráno - vstřebává se totiž dopoledne. Brát ho v jinou denní dobu prakticky nemá smysl - nevstřebá se…

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat