Mám s ním chodit?

1
11.4.21 14:54

Mám s ním chodit?

Ahojky všem,
už jsem úplně zoufalá a potřebuju Vaší radu. Můj přítel má jako největší prioritu kalbu s přáteli a s drogami, krom toho se nade mnou neustále povyšuje. Nedává mi najevo skoro žádný zájem, jen když jde o sex. Když se bavíme o dětech, je evidentní, že je nesnáší. Mimo to se rád nechává zvát, i když jeho plat výrazně převyšuje ten můj (ještě studuji). Na druhou stranu vím, že je mi věrný, což je pro mě hodně důležité. :(
Prosím, poraďte mi, co mám dělat…

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
899
11.4.21 14:56

:roll: na tohle je asi každá rada drahá..

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8131
11.4.21 14:56

Tak ja verim, ze verny ti je. kdo by chtel ozraleho fetaka, ktery je nepouzitelny pro zivot a nechava se vydrzovat partnerkou.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
816
11.4.21 14:58

Myslíš, že když je na mol nebo pod vlivem drog, tak je schopen 100% kontrolovat svoje chování a zaručit 100% věrnost?
Další plusy komentovat nemůžu, protože ve tvém výčtu žádné další nejsou. :lol:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
31704
11.4.21 15:02
@Erika K píše:
Ahojky všem,
už jsem úplně zoufalá a potřebuju Vaší radu. Můj přítel má jako největší prioritu kalbu s přáteli a s drogami, krom toho se nade mnou neustále povyšuje. Nedává mi najevo skoro žádný zájem, jen když jde o sex. Když se bavíme o dětech, je evidentní, že je nesnáší. Mimo to se rád nechává zvát, i když jeho plat výrazně převyšuje ten můj (ještě studuji). Na druhou stranu vím, že je mi věrný, což je pro mě hodně důležité. :(
Prosím, poraďte mi, co mám dělat…

Jsem ráda, že čtu, že on nesnáší děti…

Aspon že tak, hlavně nevysazuj antikoncepci s očekáváním, že se změní, ty děti si to nezaslouží.

Jinak pokud Ti vyhovuje, že si udělá čas, jen když chce sex, nikam Tě nepozve a má raději drogy a kamarády, tak pokračuj ve vztahu.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
7341
11.4.21 15:03
@Erika K píše:
Ahojky všem,