Máma učitelka a problémové dítě

Anonymní
12.10.24 12:52

Máma učitelka a problémové dítě

Dotaz na místní učitelky. Jak zvládáte to, když máte problémové dítě, co se přetřásá na poradách? Máma mi dnes sdělila, že ji to velmi poznamenalo, měla jsem třídní dutky za zapomínání, pak se s mou osobu pojila šikana. Prý se vždy velmi styděla.
Taky jsem učitelka a teď mě máma odrazuje, abych si vzala na svou školu své děti, zatím jsou na jiné škole, ale chtěla bych je k sobě.

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
3680
12.10.24 13:12

Ty jsi v mladi sikanovala spoluzaky a ted jsi ucitelka, jo? No potes koste, teda… 8o

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
12.10.24 13:14
@Fee-bee píše: Více

Ne, spolužáci šikanovali mě.

• Citovat
  • Upravit
8943
12.10.24 13:15

Edit. Víš, každá mince má dvě strany. Co jedna učitelka vůbec nehrotí nebo si vyřeší ve třídě, tak jiná ráda bude řešit a přisadí si, jak hroznou má třídu. Nedávno kolegyně říkala (už má dospělé děti, má i vnoučata). Když měla mladší dceru ve škole, tak ona chytla za třídní největší postrach školy. Mladá měla každou ped. radu napomenutí nebo důtku. Doma jim brečela, prosila, ať ji dovolí, aby zbytek ZŠ dochodila jinde. Zažila jsem dva roky pracovně tuhle madam, než šla do důchodu. Byla arogantní, protivná, náladová a ráda si na někoho zasedla. Pak hledala mouchy. Sama jsem se bála, když se naštvala.
Můj syn měl druhý postrach školy. Ta nadržuje holkám a kluci dělají vše špatně. Kluci jsou prostě moc živí, sportovci a potřebuji víc aktivit. Sedět o přestávce na zadku nevydrží. Doma jsem mu vždy vysvětlila, ať se krotí a p. uč. nedráždí zbytečně, ať nemá problémy. Už má jiného učitele. Nastala úleva pro všechny. On je hodný, přísný, tolerantní, umí nastavit mantinely. Když je problém, tak si ho vyřeší ve třídě. A nemá problém. Za měsíc, kdy je má. Tak vyčistil klima ve třídě. Na druhý stupeň dostane syn asi dalšího takového.

Příspěvek upraven 12.10.24 v 13:34

• načítám...