Máme rádi léto

• Fotoalbum (25)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
ta_holka_co_pise
27.6.25 17:13

Máme rádi léto

Opak k diskuzi nemáme rádi léto…
Co rádi v létě děláte, pěstujete, vaříte, zavařujete, nakládáte…kam cestujete, tipy na výlety, recepty, letní čtení a cokoliv vás napadne :palec:
Fotky jsou vítány. ☀️ 🍒 🍉 🍹 🌴

Příspěvek upraven 27.06.25 v 17:51

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
11370
27.6.25 17:49

Já mám rád léto, protože můžu psát na Emimino v trenclích a nemusím mít tepláky. Před dvěma týdny jsem byl s našima v Třeboni, foto níže. Ženy také odloží bundy a sněhule, je to hezké. Ale z přímého pobytu na slunci mám průjem, na celodenní výlety beru Imodium. Na vyžádání dodám i fotku trenclí.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
14692
27.6.25 19:22

Zrovna jsme v Chorvatsku. Voda u břehu 35,5 stupně (měřila jsem lékařským teploměrem :mrgreen:), ale i dál od břehu je teplá, aktuálně ve stínu 31 stupňů (ve stanu určitě víc), v noci teplota neklesne pod 27. Miluju letní procházky, koupání v moři. Ani nepotřebuju bazén na zahradě.

Příspěvek upraven 28.06.25 v 07:20

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
8900
27.6.25 21:08

My milujeme léto a pobyt na zahradě. Pro někoho nuda a oničem. Na relax úplně ideální. A pěstování. U nás je největší plantáž rajčat na zahradě. Letos máme 42 sazenic (mix) a 9-10 paprik, 15 celerů. Jahody stále plodící a měsíční. Víc se do vyvýšených záhonů nevlezlo. Musíme pořídit/vyrobit další. Letos jsme na jaře zasadili angrešty, rybízy, josty. Na podzim budeme pokračovat v sázení. Těším se na pondělí, že pojedu do knihovny a vyberu knížky na letní čtení. Romány mám ráda.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
7713
27.6.25 21:17
@Ploskutáček píše: Více

V Třeboni je pěkně, viď, byli jsme vloni na pár dní :palec:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
7713
27.6.25 21:23