Reklama

Mít čtvrté děťátko?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

mayecka
Ukecaná baba ;) 1118 příspěvků 02.09.18 18:34
Mít čtvrté děťátko?

Ahoj holky :mavam:
Chtěla bych se vás zeptat, přítel přišel s tím že by chtěl čtvrté děťátko :srdce:
Já bych byla pro, děti miluju ale nejsem si úplně jistá, hlodá ve mě cervik. :think:
Popisu naši rodinu a prosím moc poraďte jestli ju :nevim:
S přítelem jsme spolu 11 let, ja 31 let přítel 43 let, vztah máme pořád krásný a zamilovaný. Máme tři děti (10,6,3) finančně jsme na tom dobře. Nevyskakujeme si ale naštěstí nestradame. Z téhle stránky bych i byla pro…ale…přítel pracuje jako řidič. Jezdí pomalu denně a já mám hrůzu co kdyby se něco stalo? To je jediný zápor tak nevim. A omlouvám se za novy příspěvek nepovedlo se mi nic najít :mavam:

Stránka:  1 2 3 Další »

Reklama

Reakce:

Uživatel je onlinerozand
Ukecaná baba ;) 2321 příspěvků 02.09.18 18:37

Kdyby se něco stalo, předpokládám, že jste na tom podobně se třemi, jako se čtyřmi dětmi, ne? S tou výhodou, že jste zřejmě zvyklá se postarat o vše sama. Pokud vás to trápí výrazněji, jděte do nějaké pojistky…

Lenka_Hal
Závislačka 4543 příspěvků 02.09.18 18:38

Myslim, ze kdyby se mu neco stalo, tak jsi v pru.. tak jako tak. To nesmis takhle brat. At si treba zaridi nejakou pojistku. :nevim: Jinak, jestli se vam obema chce mit ctvrte, tak proc ne. Jste zda se stastna rodina, tak bude o jedno stastne dite vic :srdce:

mayecka
Ukecaná baba ;) 1118 příspěvků 02.09.18 18:42

Asi máte pravdu. Moc děkuji holky :srdce: :hug:

Tichošlápek
Echt Kelišová 9646 příspěvků 02.09.18 18:46

A jak mate to, ze se mu neco stane pořešené teď? Osobně bych do toho nešla. Tři děti jsou spousta radosti, ale taky výdajů a ty porostou - však to vidíš sama na nejstarším. Teď si nevyskakujete, se čtyřmi to bude horší. Hodně bych to zvazila

levandule23
Kecalka 481 příspěvků 02.09.18 19:14