MS 23 den utrogestan

27.12.20 14:00

MS 23 den utrogestan

Ahoj či dobrý den, dnes je to 7 den co beru dvakrát denně utrogestan a dnes je za týden to mám dostat ale dnes jsem začala spinit (barva hnědá) můj gynekolog tam hude až v úterý… Nemáte některá z vás zkušenosti zda to přestat brát nebo pokračovat? A nevíte čím by to mohlo být,? Předem děkuji :srdce:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
2573
27.12.20 14:46

@Kpodhradska Urcite brat dal. Spineni nic neni. Nechci ti delat nadeje, pokud to beres kvuli lecbe neplodnosti, ale spineni muze byt i dobre znameni. Proste ber dal, jak mas. Kolik tech globulek beres?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
18200
27.12.20 14:51

Dobrat dál a pak to probrat s gynekologem. Možná bude potřeba navýšení.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
27.12.20 14:59

@Petra Star dvakrát denně, je to špinění jakože slipovku mám ani křeče nemám 🤷‍♀️je to takové hnědé 🤷‍♀️mám to kvůli cyklu a neplodnosti.. Máme jít 13.1 pro první léky na stimulaci a jít na první IVF…
Jak Myslíte i muže být dobré znamení?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
27.12.20 14:59

@Janli jako myslíte víc jak dva prášky denně? Předem děkuji za odpověď

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2573
27.12.20 15:12

@Kpodhradska No, nekdy je spineni pri uhnizdeni embrya. 2 globulky denne neni vysoka davka (ja brala po IVF 3×2, coz je takovt standard). Takze tam to muze proste byt i nizkou davkou, jestli mas kratkou lutealni fazi a pridany progesteron ji ma narovnat.
Budu drzet palce s IVF, at vam to vyjde co nejdrive!

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
27.12.20 15:17

@Petra Star no minulý měsíc jsem měla z ničeho nic zpoždění, žádná cysta nic… No tak jsme nasadili s gynekolgem norestidol aby mi to vyvolal a ivf se mi posunulo o 2 měsíce a až 13.1kontrola a léky…
Takze tak… Děkuji vám moc za odpověď :srdce:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1986
27.12.20 15:33

A bereš vrchem nebo spodem?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
27.12.20 15:34
  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
18200
27.12.20 20:30
@Kpodhradska píše:
@Janli jako myslíte víc jak dva prášky denně? Předem děkuji za odpověď

To je slabá dávka, ještě při orálním podání. Vaginálně je to účinější.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat