Jak otěhotnět bez ejakulace dovnitř

Anonymní
25.12.20 12:16

Jak otěhotnět bez ejakulatu

Holky jsem tu nováček, a přesto jsem se rozhodla požádat o pomoc, nejsem troll
Snažíme se s partnerem o miminko, ale partner má problém s ejakulace do pochvy, prostě při běžném sexu když je ve mě tak se neudělá, jen mimo mě když ho uspokojující rukou a nebo pusou…
Holky jaká je možnost otěhotnění zavedením spermií prstami do pochvy(partner nakonec s takovou metodu schválil, než aby šel do nějakého reprodukčního centra). Prosím jen osobní zkušenosti žen které se to tímhle způsobem povedlo, žádné že jedna kamarádka povídala, nebo diskuse na emiminu, ty mám přečtené a žádné odpovědi jsem se nedostala jen hádky jak je ženská svině že to dělá na tajnaka bez schválení partnera.
Jsem bezradna a mám to schválené, a nechci stim stresovat partnera že je neschopný… Jen chci mít naději od zkušených žen že je to možné…

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
25.12.20 12:18

A partner to miminko fakt chce? :think:
Zkuste stříkačku.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
25.12.20 12:19

Má zájem… Mít nějaké dítko.

• Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
25.12.20 12:24

Ahoj měli jsme stejný problém. Manžel má sníženou citlivost. Musel si to dělat rukou a těsně před ejakulaci, ho dal rychle do mě. Otěhotněla jsem do tři měsíců. Chce to trosku cviku a klid. Držím palce.

• Citovat
  • Nahlásit
4739
25.12.20 12:26

Řešením je inseminace.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
19092
25.12.20 12:32

Pořiď si pesar, partner ať ejakuluje do něj a ty si ho potom zaveď. To samé se dá dělat s kondomem.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
796
25.12.20 12:45

Jak otěhotnět bez ejakulátu? Trochu zvláštní název diskuze. Bez ejakulátu neotěhotníš, ejakulát obsahuje spermie. Bez ejakulace (do tebe) otěhotnět můžeš, viz výše., ale ten ejakulát k tomu potřebuješ.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
25.12.20 12:48