Najdu Tě?

13.8.22 21:05

Najdu Tě?

Jsem rozvedený čtyřicátník a moc rád bych se seznámil s milou a pohlednou svobodnou maminkou z Plzně a okolí. Chybí mi blízkost opačného pohlaví i možnost být více užitečný pro druhé v rámci vzájemně respektujícího vztahu. Své dvě dcery vídám ob víkend. Po profesní stránce jsem učitelem. Budu rád, když se některá z Vás ozve, ať už se zájmem poznat mě, anebo s radou, kde lze v Plzni vytouženou potkat. Mockrát Vám děkuji, Váš Michal :*

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
3327
13.8.22 22:07

Konečně nějakej inzerát, kterej má hlavu a patu a nejde jenom o prvoplánovaný hledání zástrčky… :pankac: Tak ať najdeš. :kytka:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
15826
13.8.22 23:04
@MichalSingle píše:
Jsem rozvedený čtyřicátník a moc rád bych se seznámil s milou a pohlednou svobodnou maminkou z Plzně a okolí. Chybí mi blízkost opačného pohlaví i možnost být více užitečný pro druhé v rámci vzájemně respektujícího vztahu. Své dvě dcery vídám ob víkend. Po profesní stránce jsem učitelem. Budu rád, když se některá z Vás ozve, ať už se zájmem poznat mě, anebo s radou, kde lze v Plzni vytouženou potkat. Mockrát Vám děkuji, Váš Michal :*

Smutný příběh,****

Edit admin: vulgarity

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
34
13.8.22 23:07
@Zumpa píše:
Smutný příběh, když deb. l dělá učitele.

Smutnej pohled na takový komentář jak z žumpy. :potlesk: bravo

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3261
13.8.22 23:21
@Zumpa píše:

Nebo když cinickej deb. l píše komentář

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
22566
13.8.22 23:21
@Zumpa píše:

8o a tohle je co?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
22566
13.8.22 23:23
@MichalSingle píše: