Nákup na dhgate.com

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Napsat příspěvek
Velikost písma:
1088
5.6.14 23:42

Pokud chceš, pošli mi odkazy, pokud mi to prošlo rukama a hodně věcí prošlo, řeknu ti co kvalita, velikosti v reálu atd.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
4328
5.6.14 23:48

@mybaby Jé jsi hodná moc děkuji za pomoc! Jsem začátečník :D
Zatím mám vybrané jen tohle: http://www.aliexpress.com/…1755118.html

http://www.aliexpress.com/…5465606.html

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1088
5.6.14 23:58

Takže ten druhý setík jsem v ruce měla, kdysi jsem je prodávala. Materiál je to takové jemné plátýnko, velikostně odpovídá. Krásný, kvalitní materiál. Jen občas trošku odbili to šití, koukali z toho nitě. Ale to je v číně skoro se vším, je to šité na rychlo. co se týče těch prvních bodýček, tak ty jsem v ruce neměla, ale tam by to velikostně sedět také mělo. Jiná bodýčka seděla, nebo byla o kousek větší. ALE, tento prodejce má nízké hodnocení, nevím zda kvůli tomu, že mu trvá, než to pošle, nebo má nekvalitní nějaké zboží. Hodnocení jsem nečetla. Každopádně bych se podívala po jiném. Určitě není jediný, který je nabízí :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
4328
6.6.14 00:06

@mybaby DĚKUJU! Já se na to všechno mrknu zítra povybírám, pečlivě pročtu a pak se příjdu ještě poradit :mrgreen:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1088
6.6.14 00:22

@marguaret klidně do SZ, ať to tu neplevelíme DH gate :))) A na DH chodit nemusíš, mají to tam dražší a většinou jenom po balíku :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
407
6.6.14 07:06
@marguaret píše:
A další věc co mi není jasná:

To si vyberete co se vám líbí třeba od více prodejců a pak vám příjde třeba 5 balíčků? Nebo si vyberete u jednoho? Máte některého odzkoušeného kde je velký výběr?

DĚKUJI