Napomíná mě před cizími

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonymní  19.04.18 20:40
napomíná mě před cizími

Ahoj,

stydím se za to, takže prosím anonymně.

Stalo se mi před týdnem toto: jela jsem za manželem do práce, je podnikatel, a stál tam asi s šesti chlapama - něco zaměstnanci, něco obchodní partneři, něco známí. A já jsem za nimi přišla. Pozdravila jsem. A manžel jako kdyby to neslyšel, tak nahlas před všema zahlásil - Pozdravila jsi? Trapas, všichni studem mlčeli, pak začali kývat hlavou, že ano, že jsme pozdravila. A bylo ticho, protože to bylo trapné. On mi občas takové věci dělá. Je mi 33, mám vysokou školu, máme tři děti, nejsem žádná blbka - naštvalo by Vás to? Jak byste reagovaly?

Na jeho hlášky, já nejsem inženýr, já jsem normální, všichni jsou blbci, já jsem Novák, já jsem někdo, už jsme si zvykla, občas to lidi urazí, chápu, ale většinou nikdo nic neřekne.

Stránka:  1 2 3 4 5 6 Další »

Reklama

Reakce:

brisco
Závislačka 2887 příspěvků 19.04.18 20:43

Pozdravilas?…há­dej…Vyčistil sis zuby?…asi tak 8)

Celeste97
Kecalka 287 příspěvků 19.04.18 20:44

Já bych mu nahlas řekla: Ano pozdravila!. Doma bych si s ním promluvila, že se mi to nelíbí a ztrapňuje mě to :nevim:

Martina84
Ukecaná baba ;) 1906 příspěvků 19.04.18 20:45

Ja bych mu to oplatila stejnou minci, at pozná, jaký to je.

ejhle
Závislačka 2643 příspěvků 19.04.18 20:46

Jsi se ho mela zeptat zda si umyl ruce po toalete :roll: takove jednani by me privedlo k silenstvi. Na zacatku vztahu mel muj manzel tendence jakoby skolit ( treba mi vysvetloval dejiny…), tak jsem mu vysvetlila, ze to, ze jsem o 10 let mladsi neznamena, ze jsem cerstve slezla ze stromu.

Bohuzel, z Tveho popisu se Tvuj manzel jevi jako pan vsude byl a vsechno znal. A to je pak kazda rada draha. Asi mu dokolecka dokola a s klidem vysvetlovat :nevim:

Příspěvek upraven 19.04.18 v 20:50

KalamityJohn
Kelišová 5236 příspěvků 19.04.18 20:47