Nejde WiFi od o2

Anonymní
19.12.18 23:33

Nejde WiFi od o2

Zdravím,

Máme internet od O2. Před třemi dny si otec aktualizoval televizni kanály, od té doby nejde WiFi. Normálně internet běží, wifi svítí a je i k nalezení, ale nelze se k ní připojit. Píše to připojování a pak nic. Čím to bude?

Zkoušela jsem přeinstalovat modem a znovu nastavit připojení, ale stále to nejde, nevíte, čím to bude? Děkuji za pomoc

  • Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

13246
19.12.18 23:39

My jsme kvůli tomu internet od O2 zrušili. Měli jsme s tím problémy neustále, několikrát jsme modem reklamovali, kupovali nový a zase reklamovali… prostě všechno špatně. Zkus zavolat na jejich infolinku, občas nás naváděli co s tím a jsou i schopní na dálku ověřit funkčnost.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3638
20.12.18 00:47

Nam ted take vic nefunguje, jak funguje…

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
209
20.12.18 08:27

Zavolej tam.

Zavolat na infolinku O2, nahlásit problém. Technik na telefonu pomůže.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
47
22.12.18 00:44

Muzes zmenit dns adresu sveho modemu. Ja takhle funguju taky u tohoto provozovatele. https://www.zive.cz/…default.aspx?…
Jsou to sra*i. Nuti kupovat predrazeny modem a ten muj na jejch dns nefungoval. Mozna to tim nevyresis, ale muzes to zkusit, aspon docasne reseni, nez to chytraci vyresi…

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
493
27.12.18 17:16

Pokud se zařízení připojuje a nepřipojí, tak to rozhodně není záležitost DNS. Stejně tak, jako wifi nemohl ovlivnit aktualizací televizních kanálů. I když popravně nevím co je tím myšleno.

Měli jste na wifi nějaké heslo? Nevím co je myšleno přeinstalací modemu (modem od o2 nejde přeinstalovat), ale tím uvedením do továrního nastavení jste si mohli nastavit výchozí heslo a zařízení které se snaží připojit používá heslo staré.
Takže v zařízení připojení vymazat a zkusit ho nastavit úplně od začátku.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
28.12.18 12:56

Díky všem, stary modem byl zakoupen v roce 2017, měli jsme na něj záruku 2 roky, a hádejte! Záruka neplatí a kupovali jsme bohužel nový, za 2000 Kč, což naštěstí dali za 1000 Kč, máme to kvůli sportovnímu kanálu, ale jak vidím, jedině, co pomůže, odejít od O2, díky všem za rady

Zakladatelka :cert:

  • Nahlásit
  • Citovat
1194
29.12.18 23:01
@Anonymní píše: …ale jak vidím, jedině, co pomůže, odejít od O2, díky všem za rady
Zakladatelka :cert:
Špatná funkce WiFi nemá s O2 ani okrajově nic společného. Přečti si ještě jednou odpovědi. Užitečných rad je tu několik.
  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
13246
29.12.18 23:04
@JTom píše: Špatná funkce WiFi nemá s O2 ani okrajově nic společného. Přečti si ještě jednou odpovědi. Užitečných rad je tu několik.

Opravdu? Evidentně s tím nemáš zkušenosti. Kvůli jejich nefunkčním wifinám a šílenýmu přístupu při reklamacích jsme od nich odcházeli a to jak s domácím připojením, tak s firemním. A rozhodně nejsme jediní

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1194
29.12.18 23:41

WiFi vysílač je samostatná část krabice, ve které je zároveň modem a router. Jeho vada nemá s operátorem naprosto vůbec nic společného.
Shodou okolností zkušenosti s O2 mám. Dokonce kvůli „vadné“ WiFi (nešla vypínat) jsem router reklamoval. V prodejně mi půjčili náhradní a po týdnu vrátili původní. Jak se ukázalo, nebyl vadný, špatně jsem přečetl manuál. Všechno, co jsem od nich měl, fungovalo vždy bez jakýchkoli problémů. Na jejich stránkách je ke stažení podrobný manuál i poslední firmware. Vůči O2 je možné mít různé výhrady, rozhodně ale ne technické.
Zkoušela jsi něco z uvedených rad?

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
13246
30.12.18 00:07
@JTom píše:
WiFi vysílač je samostatná část krabice, ve které je zároveň modem a router. Jeho vada nemá s operátorem naprosto vůbec nic společného.
Shodou okolností zkušenosti s O2 mám. Dokonce kvůli „vadné“ WiFi (nešla vypínat) jsem router reklamoval. V prodejně mi půjčili náhradní a po týdnu vrátili původní. Jak se ukázalo, nebyl vadný, špatně jsem přečetl manuál. Všechno, co jsem od nich měl, fungovalo vždy bez jakýchkoli problémů. Na jejich stránkách je ke stažení podrobný manuál i poslední firmware. Vůči O2 je možné mít různé výhrady, rozhodně ale ne technické.
Zkoušela jsi něco z uvedených rad?

Router jsme během dvou let měnili 6×. Vyzkoušeli jsme vše, několik protelefonovaných hodin s operátory. Rozhodně mám technické výhrady. Vadnost routerů mám ověřenou z několika stran. Při reklamacích byl přístup katastrofální a to si dovolím tvrdit jako bývalý reklamační pracovník. Vada routeru má s operátorem společné to, že operátor ho dodává, o závadách vědí a nejsou se k nim schopni postavit čelem. Vrchol nevstřícnosti k zákazníkovi byl, že nám účtovali paušál i za dobu, kdy byl jejich router dva měsíce na reklamaci. Vznesená žádost o neůčtování paušálu byla zamítnutá. Ne, díky. Nikdy víc.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1194
30.12.18 00:52

To je zajímavé. Já si tedy na zařízení ani podporu stěžovat nemohu. Nemohu si stěžovat ani na stabilitu připojení. Za 14 let, co to mám, jsem se nikdy nesetkal s výpadkem přes den. Jen s několika krátkými přerušeními po půlnoci. Myslím, že obecně neprodávají vadné zboží. Porucha jednotlivého kusu se ovšem vyloučit nedá. Dá se ale opravit. Za nevýhodu považuju jen velmi vysokou cenu.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
13246
30.12.18 01:44

@JTom tak buď rád a nedělej z toho precedens. Pro nic za nic od nich lidi neodcházejí…

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama