Neobjednáná služba - jak mám pokračovat dále?
- Fotoalbum (0)
- Přidat k oblíbeným
- Zapnout podpisy
- Hledání v tématu
Anonymní
Napsat příspěvek
Reakce:
Velikost písma:
27.1.21 17:06
Tak si dojděte na pobočku, anebo volejte znovu. A co nejvýš. A buďte hodně neodbytný. Klidně vyhrožujte, že jste dostal lepší nabídku od konkurence atd. Prostě nedejte pokoj, dokud to nezruší.
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
- Nahlásit
Další podobná témata podle názvu
- Mám nárok na ošetřovné? Práce..
- Mam úzkosti a deprese
- Roční dítě málo jí, mám starost o správný poměr živin
- Můžu brát HA i když mám migrénu?
- Jak se mám zbavit hryzec?
- Betadine čípky - mám problém se zaváděním
- Sleva na děti - kolik měsíců mám uvést do přiznání?
Dobrý den
Mám na Vás menší otázku, co dělat v této situaci?
Dne 25.1. 2021 mi přišla oznamovací SMS o předplacené službě, kterou jsem již údajně potvrdil, od operátora mi přišla SMS, která obsahovala totožnou zprávu a informovala mě o tom, že se mi bude teď týdně přičítat 99 korun k vyúčtování. Samozřejmě jsem ihned zavolal svému operátorovi, ten mu poradil, že mám službu zrušit na jejich stránkách a pomohli mi zrušit různé platby přes SMS, volání atd.
Dále mi poradili ať se snažím kontaktovat službu na email, který mi zaslali v SMS. To jsem udělal o pár hodin se mi vrátil email zpět, ve kterém mě žádají o mě telefonní číslo. Samozřejmě jsem odepsal, ale od té doby zase nikdo nenapsal.
Nevíte jak mám pokračovat dále popřípadě jak si zažádat zpět o peníze?