Reklama

Neřešit, nebo si dupnout

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Hakosuka
Nováček 10 příspěvků 05.12.17 22:47
Neřešit, nebo si dupnout?

Dobrý večer přeji všem,

možná si říkáte, co dělá relativně mladý člověk (a ještě muž) zde na diskuzi. Inu, byl bych rád za názor z té druhé strany, tedy primárně od Vás, od žen.

Je mi 25 let. Téměř před rokem jsem našel svoji drahou polovičku přes seznamku. Byl to jako splněný sen, po půl roce jsme se stěhovali a nyní bydlíme spolu.

Proč však píši? Je tu dusno od večera. Každý v jiném pokoji, bez známky konverzace. Vůbec nevím, jak se zachovat.

Ona pracuje, já také, ale z domova + ještě studuji. Práci mám dobře placenou, navíc ji mohu dobře skloubit se školou. Přítelkyně se vrací domů, je zde uklizeno, vytřeno, uvařeno, umyto nádobí. Snažím se s ní udržet konverzaci, ale většinou to skončí u toho stejného tématu, kvůli kterému je dusno i teď. Její šéf.

Našla si práci v blízkém okolí. Již od začátku o něm neustále mluvila, ať už v souvislosti s prací, nebo jen tak. Druhý den v práci mi hned vykládala o tom, že měly sexuální dvojsmysly při konverzaci. Zasmál jsem se, ale bylo nutné mi říkat i toto?

Řekl jsem, že mi nevadí, když o zaměstnání bude mluvit, jen ať omezí jeho. Víte, co se stalo? Nemá mi co říci :-)

Dnes večer opět, sexuální dvojsmysl. Už mě to vážně nebaví. Snažím se vymýšlet program, kino, procházky, nákupy, cokoliv, jiná témata, ale vždy to dojde k němu.

Nežárlím, znám toho člověka, má rodinu a nadevše ji miluje. Vadí mi však, že se už bojím zeptat se na práci, aby opět nezačala mluvit jen o něm.