Neschopenka, nebo jít do práce (MŠ)

Anonymní
25.12.19 18:41

Neschopenka nebo jít do práce (MŠ)

Dobrý večer, vím, že tohle si stejně musím rozhodnout sama, ale stejně bych ráda slyšela názor někoho jiného. Jde o to, že pracuji jako učitelka v MŠ. Před měsícem jsem měla silný kašel a podle výsledků mi dal doktor antibiotika. Chtěl mi napsat i nemocenskou, ale tu mi hlavní učitelka zakázala, abych si ji nechala napsat, tudíž jsem chodila do práce. Po týdnu skončil kašel, začal bolet krk, rýma, hlava, ucho…v sobotu jsem musela navštívit pohotovost. Zánět dutin, zelená rýma a vysoké horecky, které mám do teď. Příští týden mám jít už do práce a od 6.-9 cekame školní inspekci. Celé vánoce jsem prolezela, a přemýšlím, že bych šla v pátek k doktorovi a nechala si napsat neschopenku. Hlavně z toho důvodu, abych se z toho pořádně dostala, protože ve školce na to není možnost, ale i trochu z toho důvodu, abych,, potrápila,, vedoucí, kvůli které jsem si tohle všechno uhnala. Ona by me jinak dělala zle. Co myslíte, mám nebo ne?

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

25.12.19 18:46

Myslela bych v prvé řadě na své zdraví a šla bych na neschopenku. Přehodit jste to už dle popisu zkusila, nevyšlo to. Na pomstu komukoliv bych se vykašlala. :mavam:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
22863
25.12.19 18:47

Proč si necháš kecat do toho zda jsi nebo nejsi nemocná. Je jasné, že z toho nikdo není nadšený, ale zdraví máme jen jedno a to je třeba si chránit.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
25.12.19 18:49

Nemocny decka vraci domu sle nemocny ucitelky pracovat musi?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1286

No mazec. To bych chtěla, aby učitelka se zelenou rýmou a ATB učila moje dítě v MŠ :pocitac: na neschopenku máš nárok, vedoucí ti nemá co ti tohle zakazovat :roll: Kdyby mi pak taková vedoucí dělala v práci zle, obrátila bych se na zřizovatele skolky :think:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
@varenevejce píše:
Nemocny decka vraci domu sle nemocny ucitelky pracovat musi?