Nemůžu usnout kvůli chvění

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Tyna32
Povídálka 18 příspěvků 06.10.18 23:20
Nevím jak to nazvat

Ahoj holky. Mám takový problém při usínaní. V pohodě si lehnu, ale když už usínám, tak mnou projde takový silný chvění. Je to strašně nepříjemný a přetrvává to. Včera jsem kvůli tomu nespala od 3 ráno a dnes kvůli tomu ani nemůžu usnout. Motá se mi kvůli tomu i hlava, je mi špatně a mám pocit toho chvění i v rukou, ikdyž se nesnažím usnout. Prosím o pomoc. Měl to tady taky někdo??

Reakce:
sirikit
Vesmírná mluvilka 30688 příspěvků 06.10.18 23:31

@Tyna32 Tohle je asi diskuze pro Tebe, ale nějaké konkrétní řešení jsem tam nenašla. :nevim:

http://www.ordinace.cz/diskuse/7844/

Agneth
Ukecaná baba ;) 1309 příspěvků 07.10.18 00:04

V tom popisu vidim i možnou podobnost s panickou poruchou. Nemáš teď třeba stresovejsi nebo náročnější obdobi?

Janli
Echt Kelišová 9371 příspěvků 07.10.18 00:30

Doporučuju psychiatra. Já jsem měla dost podobné stavy, když se u mě rozjížděla deprese a únavový syndrom. Pomohla mi antidepresiva a léky na uklidnění, brala jsem atarax. Zatím bych jsi mohla vyzkoušet guajakuran, je volně prodejný.

Russet
Neúnavná pisatelka 17254 příspěvků 07.10.18 01:55
@Tyna32 píše:
Ahoj holky. Mám takový problém při usínaní. V pohodě si lehnu, ale když už usínám, tak mnou projde takový silný chvění. Je to strašně nepříjemný a přetrvává to. Včera jsem kvůli tomu nespala od 3 ráno a dnes kvůli tomu ani nemůžu usnout. Motá se mi kvůli tomu i hlava, je mi špatně a mám pocit toho chvění i v rukou, ikdyž se nesnažím usnout. Prosím o pomoc. Měl to tady taky někdo??

https://www.google.cz/url?…
Něco jako toto?

pecenaBrokolice
Kecalka 167 příspěvků 07.10.18 06:10

Ahoj, měla jsem naprosto stejný problém, velmi nepříjemný třes a brnění těla, když jsem si lehla a chtěla usnout. U mě to byla kombinace depresí a neurologických problémů, řešili jsme to s lékaři nasazením AD a od té doby (rok a půl) mě to potkalo maximálně dvakrát, takže lehárko. :lol:
Určitě to řeš s psychiatrem.

Váš příspěvek
Reklama