Nevím v jakém týdnu těhotenství jsem

Laurelin93
2.1.19 13:59

Nevím v jakém týdnu jsem =D

Zdravím všechny! Jsem poměrně čerstvě těhotná. Správně bych měla být v 9tt, jenže podle doktora jsem měla opožděnou ovulaci (poslední menses 3.11., otěhotněla jsem podle něj 24.11.). Přiložený obrázek byl pořízen 20.12., je na něm prý krásně vidět tlukoucí srdce, ale podle doktora bylo stáří plodu teprve 5 týdnů. Sestra, co už má tři děti mi zase tvrdí, že v pěti týdnech by srdce vidět nebylo a že takhle vypadal její utz v 7. týdnu. Takže jsem z toho zmatená. Ptám se vás: je tohle utz 5. týdne? A jestli jsem měla tu opožděnou ovulaci, v kolikátém jsem teda týdnu? =D Díky všem.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
3432
2.1.19 14:04

Může se stát ze srdíčko naskočí uz v pátém týdnu a me tohle přijde něco jako 5+nevím nejsem teda odborník :mrgreen: :oops:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
6938
2.1.19 14:04

@Laurelin93 na cca 5 tt tohle vypadá :think: ,ale v 5 tt ještě srdíčko zaručeně netluče.
Pokud by jsi byla v 6 tt tam už to možné je.
Takže klidně můžeš být cca ten 6 tt.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
6938
2.1.19 14:06

Tohle je např můj cca 5-6 tt

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Laurelin93
2.1.19 14:08

Já nevím, co mám odpovídat. Když se mě manžel zeptá, v kolikátém týdnu že to jsem, odpovídám ,,Nevím, asi osm nebo sedm nebo tak nějak."

To si pak člověk připadá jako idiot. =D

• Citovat
  • Nahlásit
23102
2.1.19 14:13

Těhotenství se počítá od prvního dne poslední menstruace bez ohledu na ovulaci, takže jsi v nějakém 10.tt.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
18865
2.1.19 14:14

To neřeš :D rikej plus mínus, přesně to ti řeknou cca ve 12tt na prvním screeningu. Já měla srdíčko v 6tt v 5tt ještě ne. Ale v 8tt už sem měla na utz vidět víc než tohle…

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
6938
2.1.19 14:14

@Laurelin93 jsi ještě na začátku, takže stejně se to v pár týdnech ještě změní.