Nevolnosti - Citalec

  • Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
25.9.21 15:19

Nevolnosti - Citalec

Dobrý den, už pár let me trápí problemy s častými nevolnostmi. Vyšetřena jsem 2× gastroskopie 1× kolonoskopie, krevní testy ale všechno v pořádku. S doktorem jsme se shodli, že je to asi psychické. Mam obdobi kdy jsem v pohodě a pak období kdy je mi furt zle. Ted jsem pul roku po covidu, snažíme se o miminko ale prožila jsem biochemické těhotenství a od te doby se to rapidně zhorsilo. Covid prý k tomu přispěl (prý se po něm často rozvijeji deprese). Nejsem schopna nic dělat, bud je mi zle, nebo zvracim, ztratila jsem úplnou chuť k životu. Jsem objednaná k psychiatricce a mám nasazene léky: citalec 10mg.
Nemá nekdo podobné zkušenosti, hlavne s tou nevolnosti stresovou a jestli Citalec zabral? Teprve ho beru druhý den, vím ze musim cekat dlouho nez zabere. Jen jestli nečekám zbytečně :/

Děkuji mnohokrát za odpověďi

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Anonymní
26.9.21 13:42

Ahoj.Tak jak je? Už trochu líp? Zkušenost jakou chceš vědět nemám, ale mám zase jiné psychické potíže a pár dní AD.

  • Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
26.9.21 13:55
@Anonymní píše:
Ahoj.Tak jak je? Už trochu líp? Zkušenost jakou chceš vědět nemám, ale mám zase jiné psychické potíže a pár dní AD.

Dneska ho beru teprve treti den, ale noc a rano bylo hrozne, furt mi bylo hrozně zle, ráno jsem uvažovala ze už si ho prostě nevezmu 😀 ale nakonec jsem to překonala a vzala, ted mi neni tak hrozně uz od žaludku, ale jsem hrozne unavena, potím se a vubec se mi nechce nic dělat, od rána ležím a nemůžu se do ničeho donutit.

  • Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
26.9.21 14:11

Nic nedělej, lež, odpočívej. Hrej si hry, piš si, nebo se dívej na tv nebo si pusť hudbu. Hlavně, teď nic nemusíš. Musíš se dát dohromady a až bude síla dozenes to. Věř mi. Mně se první dny zdálo taky, že je to horší o x procent a taky proč to beru, když mi předtím nebylo o moc hůř. Přečetla jsem si, proč jsem vlastně k psychiatricce šla a bylo to.

  • Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
26.9.21 14:17
@Anonymní píše:
Nic nedělej, lež, odpočívej. Hrej si hry, piš si, nebo se dívej na tv nebo si pusť hudbu. Hlavně, teď nic nemusíš. Musíš se dát dohromady a až bude síla dozenes to. Věř mi. Mně se první dny zdálo taky, že je to horší o x procent a taky proč to beru, když mi předtím nebylo o moc hůř. Přečetla jsem si, proč jsem vlastně k psychiatricce šla a bylo to.

Děkuji za podporu, pevně věřím ze se to zlepší, ale nechápu to, nikdy jsem žádné psychické potíže neměla, jen takové běžné.. a dokonce se mi ted v životě nic hrozného neděje, mam skvělého podporujícího přítele, vyhled na pěknou budoucnost, jen to miminko mě teď trápí a z toho jsem se tak složila :/

  • Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
26.9.21 14:21

Nezjistíme / zjistíme proč se to děje. Někdy je to chemickou nerovnováhou v mozku, s kterou si samy nepomůžeme a někdy je to nahromaděnými stresy, zážitky, apod. Teď nemá cenu přemýšlet proč. Teď je důležité se dát dohromady a pak zjišťovat proč se to stalo. Bude lip, sice je to běh na delší trať, ale dá se to zvládnout.

  • Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
26.9.21 14:26
@Anonymní píše:
Nezjistíme / zjistíme proč se to děje. Někdy je to chemickou nerovnováhou v mozku, s kterou si samy nepomůžeme a někdy je to nahromaděnými stresy, zážitky, apod. Teď nemá cenu přemýšlet proč. Teď je důležité se dát dohromady a pak zjišťovat proč se to stalo. Bude lip, sice je to běh na delší trať, ale dá se to zvládnout.

Dekuji moc za podporu 🙏

  • Citovat
  • Nahlásit
Anonymní
26.9.21 14:30

Za nic. Vím jaké to je, je to hnus a člověk. si nemůže v té hlavě pomoct.

  • Citovat
  • Nahlásit
60
26.9.21 16:01

Ahoj, beru antidepresiva uz několik let a moc mi pomohly. Beru teda jiný, naštěstí mi sedly hned ty první, někdy je potřeba je změnit. První měsíc mi po nich bylo hůř, ale je to normální, oni začínají zabírat až tak po měsíci, a pak ta úleva! :) ze začátku jsem se po nich taky hrozně potila a byla unavená, ale ono to odezní, neboj. :hug:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
26.9.21 16:36

Já se tak nepotim, řekla bych, že fyzické projevy jsou menší než ty psychické. Si vyber, že :roll:

  • Citovat
  • Nahlásit
60
26.9.21 17:11

Chce to vydržet. :) Je to těžký, ale pak se ti uleví. :)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
26.9.21 17:25

Držím co to jde, ale jde to ztěžka.

  • Citovat
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat