Nová práce - jsem zklamaná

Anonymní
27.8.20 08:22

Nová práce - jsem zklamaná

Ahoj, předem se omlouvám za anonym.
Pracuji jako učitelka, předtím jsem pracovala v Brně a jelikož jsme se stěhovali, tak jsem musela změnit i školu. Dojíždění bylo nereálné (jak časově, tak finančně). Ve staré škole jsem tedy skončila a nyní jsem týden v nové v okresním městě (takže žádná vesnická škola).
O co ale jde. Na staré škole byla spousta mladých učitelů, skvělý kolektiv, žádný vyhořelý trosky. Kolegové mezi sebou sdílely nápady/materiály a pomáhali si. Ředitel byl přísný, ale fajn, člověk vždy věděl, co má kdy udělat a odevzdat. Děti byly super.

Na nové škole je to katastrofa. Jsem tu nejmladší (i když počítám asistentky a uklízečky), všude jen pomluvy, intriky, učitelky naprosto neochotný ukázat alespoň pomůcky, které tu jsou. Zástupce nic neřeší, musím složitě zjišťovat kdy a co mám odevzdat za papír a tak. Kolegyně mají názor, že děti mají sedět a psát a pak se učit nazpaměť. O svých nápadech a metodách se s nimi nebavím, protože poslouchám, že jsem ještě mladá a naivní :( Jinak škola má v každé třídě interaktivní tabuli, projektor a tak, takže vybavená docela je, ale je mi z toho všeho tak nějak špatně.
Předpokládám, že děti budou v pohodě, ty jsou všude stejný. Ale ti kolegové jsou docela masakr. Máte nějakou radu, jak nevyhořet? Když jsem učila na minulých školách, tka jsem nechápala, proč lidi nadávají na učitele, když se všichni snažíme udělat výuku zábavnou. Teď už to chápu.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Anonymní
27.8.20 08:26

Ježiš, teď vidím ty chyby. Omlouvám se, píšu na mobilu a já blbec jsem si to po sobě nepřečetla :zed:

• Citovat
  • Nahlásit
1225
27.8.20 08:45

To docela chapu. Asi bych se pomalicku zacala poohlizet po necem jinem a tentokrat bych trochu vic prosondovala teren, abych vedela, do ceho jdu. Nic jinyho asi udelat nejde :nevim:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
348
27.8.20 08:49