Obor Pekař

21.6.21 12:55

Obor Pekař

Dobrý den, chtěla bych se zeptat.
Studuju druhák prodavačku a bojím se, že školu nezvládnu.
Nevíte o nějakém jednodušším učebním oboru např pekař, cukrář, sklář?
Zajímalo by mě, z čeho se tam skládají závěrečné zkoušky.

V rámci možností školu zvládám, kromě matematiky.
A ekonomiky- kterou mám v závěrečné zkoušce.

Děkuji za odpověď

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
22454
21.6.21 13:12

A co raději doučování? Myslím že nic snazšího než prodavacka už ani není (teda krom takového toho oboru co je na 2 roky, pro úplné retardy). Matiku máš úplně všude. Ty další obory co vypisujes budeš muset začínat od prvaku, tam je na prvním místě praxe a nějaké odborné předměty a to poslední rok nedozenes.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
7331
21.6.21 13:26

Základka k pasu v továrně ti postačí. Holt ne každý se dokáže vyučit.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
26636
21.6.21 13:34

Nevzdávej to jen kvůli matice, ta bude všude. Zkus to dodělat než začínat na začátku třetího ročníku zase znova do prvního. Vždyť ty ten obor jiný vůbec dělat nechceš ý jen si myslíš, že to bude lehčí.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
993
21.6.21 13:41

Známá neudělala maturitu, tak má zákl. vzdělání. Pracovala jako pokojská, ve fabrice a teď pracuje v pekárně. K tomu ani vyučení nepotřebuješ, je jim to jedno. 8o

Zkus ještě zabrat a dodělat to, jinak se základním vzděláním moc možností mít nebudeš. :nevim:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1
22.6.21 09:53