Otěhotnění po MT ?

808
15.3.06 09:30

Otěhotnění po MT ?

Ahoj holky

chtěla jsem se zeptat, za jak dlouho jste otěhotněly po mimoděložním těhotenství? Sice už mám dítka, ale prodělala operaci s následným odebráním vaječníku, a i když se nijak nechráníme, tak s otěhotněním mám problémy, což před operací jsem neměla..

Za jak dlouho jste otěhotněly vy, po mimoděložním těhotenství…

Děkuji předem za informaci
Věra

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

755
15.3.06 09:35

Ahoj Věro,
nechceš se přidat do naší diskuze Těhotenství po potratu? Rádi tě tam uvítáme a jsou tam taky holky po mimoděložním těhotenství…

Inka

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2733
15.3.06 09:54

Vvik, koukám, že usilovně pracujete na 4.potomkovi:) to je super! :) jsem jen laik, ale myslím, že máš šanci jen každý druhý měsíc, ty vaječníky se střídají…je to tak, ne? každopádně vám držíme palečky, at to další vytoužené mimi přijde:)
K.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
808
15.3.06 10:57

no, pracujeme, ani tak ne, ani na ty předtím jsme nějak usilovně nepracovali, ale tak mě tak nějak vnitřně naštvalo, že to u toho čtvrtého tak blbě skončilo. Když už jsem se smířila a zvykla si na pocit, že bude Julinka, tak prostě by měla ještě být…

A s tím vaječníkem, po operaci mi řekli, že prostě ten jeden přebere funkci i toho druhého, takže by to mělo jít. Ale tak nějak se bojím, že už Julinka nebude. Chtěla jsem ji ještě s malým věkovým rozdílem, prostě já vím, že jsem asi nenormální, ale tak nějak s rostoucím časovým odstupem se mi do toho chce tak nějak míň a míň… Nechám to ještě tak asi 3 měsíce a uvidím…

Věra

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2733
15.3.06 11:07

ty jo a víš že jsem si říkala, že jméno Julie by se k vám pěkně hodilo? :) bylo by L+L a J+J a ještě se rýmují kluci a holky:) neboj, ona bude!:)))

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
135
13.4.06 15:49

Ahoj, už jsem to tu sice několikrát v různých diskuzzích psala,ale napíšu to teda ještě jednou. :lol: