Otěhotnět nebo ne?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
dadamel
Nováček 7 příspěvků 10.11.14 11:27
Otěhotnět nebo ne?

Ahoj, nevím co dělat a proto jsem si přišla pro radu.. Je mi 18 let, bydlím s mamkou, studuji na střední škole. Už dva roky toužím po miminku. Vím, že je to k mému věku dost brzo, ale nemůžu si pomoc..Děti miluju a vím, co to obnáší-starám se o ročního chlapečka každý den už od jeho 8 dnů-jeho matka o něj nemá zájem. Moc si přeju otěhotnět a mít své vlastní dítě, ale nemám přítele. Zajištěná jsem, byt mám. Když jsem byla na začátku roku u doktora řekl mi, že mi přestávají fungovat vajíčka a že pokud chci dítě měla bych si pospíšit.. vůbec nevím, z jedné strany si říkám, že dítě chci a to hned, ale z té druhé jsem zmatená kvůli škole, věku…

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
quinny
Neúnavná pisatelka 16370 příspěvků 10.11.14 11:32

@dadamel na vek bych nekoukala…ale urcite by bylo fajn minimalne dodelat skolu a najit si praci abys mela narok na materskou.
A ten pritel je k tomu miminku taky docela fajn :mavam: :kytka:

Ukulina
Extra třída :D 14702 příspěvků 10.11.14 11:32

Počkej, až nebudeš zmatená.

zuzkasim
Ukecaná baba ;) 2243 příspěvků 10.11.14 11:32

@dadamel Dítě není hračka, po které máš toužit. Dítě je nový člověk, který má přijít do rodiny. Na založení rodiny jsou potřeba dva lidé, kteří se milují a mají v plánu spolu zůstat celý život. A to ani nemluvím o dokončeném vzdělání… Realizuj si své mateřské touhy u chlapečka, kterého hlídáš, dochoď školu, najdi si chlapa, se kterým budeš chtít rodinu založit a pak běž do toho.

Šarlota4
Extra třída :D 10675 příspěvků 10.11.14 11:35

Coz o to schopna maminka muzes byt klidne v 18, ale chtelo by to toho partnera ne? Nebo si ho chces nechat udelat jen tak od nekoho?

eviku-miluna
Kelišová 6875 příspěvků 10.11.14 11:36