Partner mě nutí jít na potrat

16
2.5.21 07:57

Partner mě nutí jít na potrat

Ahoj holky,

udělala jsem si těhotenský test a vyšel pozitivní. Ještě než jsem na to přišla, bavili jsme se s přítelem, že je sice brzo na to mít miminko, ale že bychom to spolu zvládli. Poté, co jsem mu oznámila, že opravdu čekáme miminko, úplně otočil. Dítě nechce a posílá mě na potrat a už se o tom nechce ani bavit. Snažila jsem se mu říct, že na potrat jít nechci a že si chci miminko nechat, ale v tom mě vždy utnul, že na to není pravý čas, jelikož on přechází do nové práce, má syna z předchozího manželství a já studuji posledním rokem VŠ.

Problém by nebyl ani ve financích, oba vyděláváme docela dobré peníze a máme našetřeno + mám rodiče, kteří by jistě pomohli, kdyby bylo třeba.

Byla jste už některá ve stejné situaci, popř. jak jste si s tím poradily?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1768
2.5.21 07:58

A chranili jste se?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
99
2.5.21 08:01
@VitaminC píše:
A chranili jste se?

Probůh, co je tohle za dotaz? K čemu to teď je dobré vědět? :zed:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
16
2.5.21 08:01
@VitaminC píše:
A chranili jste se?

Akorát jsme si dávali pozor a přítel to nestihl

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
31772
2.5.21 08:03
@Lola2903 píše:
Ahoj holky,

udělala jsem si těhotenský test a vyšel pozitivní. Ještě než jsem na to přišla, bavili jsme se s přítelem, že je sice brzo na to mít miminko, ale že bychom to spolu zvládli. Poté, co jsem mu oznámila, že opravdu čekáme miminko, úplně otočil. Dítě nechce a posílá mě na potrat a už se o tom nechce ani bavit. Snažila jsem se mu říct, že na potrat jít nechci a že si chci miminko nechat, ale v tom mě vždy utnul, že na to není pravý čas, jelikož on přechází do nové práce, má syna z předchozího manželství a já studuji posledním rokem VŠ.