Platové tabulky - poradíte?

Anonymní
5.5.14 08:15

Platové tabulky - poradíte?

Dobré ráno,

prosím o radu ohledně zařazení do platové tabulky. Podle čeho se řadí atd. Mám nabídku učit na ZŠ. Praxi mám 7let. U posledního zaměstnavatele jsem byla zařazena do 11/3, ale je to 3roky zpátky. Od té doby jsem byla doma. Mám jen středoškolské vzdělání, ale studuji VŠ. Jak to bude s platem? Ráda bych věděla, zda se mi vyplatí nastoupit, nebo zůstat s malým doma, abych potom za hlídání nedala stejně jako vydělám. Děkuji.
Jde o citlivé údaje, prosím pochopte anonym, nemusí každý vědět kolik budu nebo nebudu brát :oops:

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
3733
5.5.14 08:30

A studuješ obor co tam budeš učit?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5768
5.5.14 08:36

Tušim, že dnes už zalezi na rediteli, do jake skupiny te zaradi.ale rozhodne to nebude nizsi nez jedenactka.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
5.5.14 08:37

@Vermion Jo, studuju to, co potřebuju abych mohla učit na 1.st. ZŠ.

• Citovat
  • Upravit
25123
5.5.14 08:40

Ach jo, tak předně bud´ ráda, že po schválení nového zákona o pedagogických pracovnících jsi tu nabídku vůbec dostala, když máš jen střední školu - takže na tvým místě bych absolutně neřešila nějakej plat… já mám Bc. a dokud si nedodělám Ing. + DPS na čemž momentálně pracuju, tak mi na většině škol říkaj, že bohužel a že jsem předtím učila nikoho moc nezajímá…a nejsem sama…s tímto má zkušenost polovina lidí na našem DPSku..naštěstí mám na jedné škole místo slíbeno, tak to prostě musí vyjít 8)

jinak řadí se podle praxe a vzdělání…ředitel si to nemůže rozhodnout, jak ho napadne…ředitel může max. přidat navíc osobní ohodnocení…tady je nejnovější platová tabulka: http://www.msmt.cz/file/18473/

Příspěvek upraven 05.05.14 v 08:46

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2112
5.5.14 08:43

Tys byla v třetím stupni s tak malou praxí? Třetí stupeň je až od 12 let praxe :think: