Počkat nebo ne?

30.12.18 12:09

Počkat nebo ne?

Ahoj, mám takový dotaz. S přítelem se chceme snažit o dítě. Je mi za chvíli 24 příteli 23. Máme svůj byt, oba dva práci, ale studuji ještě dálkově mgr na VŠ. Čeká mě ještě rok a půl. Mám dost gynekologických problému byla jsem i na laparoskopii s vaječníkama, doktorka mi doporučuje moc nečekat a my to tak taky cítíme. Moje máma mi ale aniž by něco tušila stále opakuje ať náhodou nejsem těhotná. Že by mi po porodu chyběl semestr školy a státnice, že bych to nedala, že mi nepomůže. Přítelova máma je doma, takže ta by nám pomohla kdykoliv. Já prostě nevím ???? Jsme dospělí milujeme se finančně to zvládneme tak proč by ne? Děkuji za rady a odpovědi ????

• Citovat
  • Zmínit
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

15179
30.12.18 12:11

Jestli jste zajištění, máte bydlení, dlouhodobý vztah navíc tomu nahrává zdravotní stav, tak bych do toho šla. VŠ dálkové dělá spousta ženskejch i s dětma ;) ono se taky nemusí zadařit hned…

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
23697
30.12.18 12:13

Vemte se a dodělej školu. A nespoléhej už teď na hlídání babiček, vy budete rodiče. Rok a půl není věčnost.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Twixinka
30.12.18 12:14

Nikde neni dano,ze se Vam to povede hned :nevim: samozrejme bych Vam to prala,ale tak nejak je spis pravdepodobnejsi,ze nez se to povede a nez porodis,tak budes mit skolu hotovou :kytka:

• Nahlásit
  • Citovat
1143
30.12.18 12:14

@korunkapx během 5 let dálkového studia VŠ jsem zvládla 2 krát otěhotnět a porodit bez přerušení školy.. :mavam:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1348
30.12.18 12:16

Počkala bych tak, aby při případném zadareni hned, statbicovala s břichem. Pokud by se nezadarilo hned, aspoň by se v klidu dodělal škola

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
30.12.18 12:18