Praha - věci do azylového domu

1675
24.6.15 13:52

Pomůže někdo?

Ahoj všem maminkám. Mám velkou prosbu. Vím, že to do diskuze nepatří, ale skupiny s tímto tématem asi už moc nefungují. Studuji VŠ sociální práce, pracuji jako pomocný sociální pracovník a v rámci studia docházím jako dobrovolník do azylových domů. Momentálně chodím k mamince po domácím násilí, která je umístěna v azylovém domě. Má tři děti, z toho poslední čerstvé miminko. Vzhledem k tomu, že odešla z domu úplně bez ničeho nemá nic. Spoustu věcí jsem jí sehnala nebo dala ze svého po mém klučíkovi.
A teď k jádru věci…pokud by jste měli doma botky po dětech vel. 26 nebo plenky klidně rozdělané, které jsou už pro vaše mimi malé, popřípadě umělé mléko od narození a mohli by jste něco darovat, prosím písněte mi do sz. Klidně pro to po Praze dojedu kamkoliv nebo zaplatím předem na účet poštovné i balné. Bude vděčná za cokoliv pro miminko.Moc děkuji a hezký den všem :mavam:
PS: spousta maminek mě tady zná osobně a s některýma jsem v kontaktu i po tel. když potřebovali s něčím poradit nebo pomoc. Nejsem podvodnice co žebrá věci. Tak prosím, jestli nemáte nic k tématu zdržte se různých poznámek a komentářů o darování. Děkuji
No a ještě jedna věc. Maminky si to tam navzájem půjčují a vyměňují, tak když se to zrovna nehodí téhle mojí mamince tak jiné určitě. :srdce:

Příspěvek upraven 24.06.15 v 15:10

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

MarkétkaBeruška
24.6.15 13:55

@hanča74 dítě nemám takže takhle moc pomoct nemohu, ale poptám se po známých co mají mimčo.

• Nahlásit
  • Citovat
1675
24.6.15 13:57

@MarkétkaBeruška děkuji Marketko, spolu jsem si taky psali na jisté téma, vím, že se dlouho snažíte jestli se nepletu. :srdce:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
MarkétkaBeruška
24.6.15 13:59
@hanča74 píše:
@MarkétkaBeruška děkuji Marketko, spolu jsem si taky psali na jisté téma, vím, že se dlouho snažíte jestli se nepletu. :srdce: