Poplatky za studium - druhý bakalář

Anonymní
13.6.18 13:15

Poplatky za studium- druhý bakalář

Zdravím,

prosím o radu. Mám ukončené bakalářské vzdělání ve standardní tříleté době. Nyní je mi 29, jsem na mateřské a ráda bych ve studiu pokračovala. Láká mě obor, který lze studovat dálkově, ale je to opět bakalář. Chci se zeptat na poplatky. Pokud jsem ukončila studium a mám titul, počítá se znovu 3 plus 1, nebo už bych studovala zadarmo jeden rok a pak platila školné?

Děkuji :kytka:

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
13837
13.6.18 13:16

Varianta b) - 1 rok zadara

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3909
13.6.18 13:20

Pokud máš předchozí studium úspěšně ukončené, měla bys mít dalšího bakaláře bez poplatků. Taky tak teď studuju jiný obor a u zápisu mě tahle informace příjemně překvapila, počítala jsem s placením. Prý je to teď nějak nově.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
149
13.6.18 13:28

Já jsem právě našla jeden článek z roku 2017, kde byla informace, že můžu studovat druhý bakalářský obor zadarmo, ale nějak se mi tomu nechtělo uvěřit. Tak to je paráda :palec:
Zakladatelka (omlouvám se za anonymní dotaz)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
9793
13.6.18 13:43

Poplatek za další studium byl tak cca před dvěma roky zrušen, takže pokud jsi úspěšně ukončila studium, tak nebudeš platit.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
315
13.6.18 15:44

Platí se za dalšího bakaláře v obdobném oboru. Já jsem byla na dvou VŠ, první jsem nedala hned v prvaku a když jsem končila Bc na druhé přišel mi doplatek za nějaký měsíc navíc. Jen proto ze jsem měla stejný obor.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
10030
13.6.18 15:53
@Hadumi píše:
Varianta b) - 1 rok zadara

Hloupost.
Zakladatelko, pokud jsi prvního bakaláře úspěšně ukončila, máš znova 3+1 bez poplatků.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
10030
13.6.18 15:54
@n_hehe píše: