Kdy říct v práci o MD

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
1311
23.8.05 20:37

Poraďte,prosím.

Ahojky,
jelikož mé březnové těhu nevyšlo a v bývalém zaměstnání jsem měla prac.smlouvu do konce července,byla jsem nucena hledat nové místo(pracuju jako učitelka). Zaměstnání jsem našla na jedné ZŠ a smlouvu jsem podepsala k 1.8. 05., jde o zástup za mateřskou. A ač jsme se s manželem dohodli, že o miminko se začneme snažit až v listopadu( abych dotáhla celý školní rok, tak jsem nyní otěhotněla.
Mám docela strach z reakce ze strany zaměstnavatele a vůbec netuším, kdy bych to měla v práci říct. Poraďte, prosím.
Také bych ráda věděla, zda se některá z vás ocitla ve stejné či podobné situaci?

Děkuji za reakce.
R.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
366
23.8.05 21:04

Myslím,že si se ocitla v nepříjemném postavení,jen co se svědomí týče.Pro mě by to přiznám se byla stresující situace,nejsem na takové věci stavěná.
Ale podle mého bys o tom měla říct ihned a pokusit se vše vysvětlit nadřízené(nému) asi i s tou situací co tomu předcházela?!V březnu.No prostě s pravdou ven.Protože jsi těhotná,nemůžou tě vyhodit.Pokus se mu naznačit,že nemáš zaječí úmysly a učit chceš co nejdéle a třeba to potom škola nějak vyřeší,až budeš muset odejít na MD.?
Nevím,jen tě chci povzbudit.Nic není tak horké,jak se to uvaří.Vše je řešitelné :lol: .Hlavně klid.Je to jen o lidech. :wink:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1160
23.8.05 21:23

PRALINKO:
já v tvé věci nevidím vůbec nic tragického a už vůbec nic, nad čím by jsi se měla trápit.