Potrat ve 2.trimestru a návrat do školy

2.11.12 12:41

Potrat ve 2.trimestru a navrat do skoly

Ahoj holky. Jsem po potratu v 18tt, je to měsíc a porad to hrozně bolí. Ale píšu vám spíše kvůli škole. Jsem v posledním ročníku SŠ. Kvůli stresu jsem před 14dny navštívila psychologa. Bylo mi lépe, na jeho radu jsem mým učitelům řekla co se stalo, většina byla vstricna. Je to 3.týden co jsem zpět ve škole. Ale teď? Jedna učitelka mi dala čas do konce listopadu se vše naučit a dopsat. Ale dnes mi další učitelka řekla, ze v pondělí píšu na vše co jsem napsala. Pokud ne, tak budu neklasifikovana. Je toho tak 30stran A4, do toho píši z dalších tři předmětů… já tenhle tlak prostě po tom všem nezvladnu a do toho teď ještě úmrtí v rodinne. Chtěla bych vědět, co v 1.pololetí posledního ročníku znamená neklasifikace, co by to pro mě znamenalo a taky pokud tu je nebo byl na tom někdo podobně, jak jste to řešili? V pondělí jsem psala z práva a ačkoli jsem se vážně učila 3 dny…výsledek je 4-. Nemůžu se na to učení soustředit protože je toho moc. Potřebovala bych si ty testy nějak rozložit. A nevim, jestli mi vyjdou vstříc.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
684
2.11.12 12:47

Neznamena to nic. Pak budes mit doklasifikaci a naucis se to. Proste se sejde komise a vyzkousi te. To bude po vysvedceni pololetnim, na vyzu budes mít napsano enklasifikováno.
No je mi lito, co se ti stalo.
A ve skole vedeli, ze jsi tehotna?
Chystas se jit na VS?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
10048
2.11.12 12:47

Nestane se vůbec nic, pokud budeš neklasifikovaná, dostaneš termín zkoušky, která určí potom známku, která se dopíše na vysvědčení. Šla bych být Tebou přímo za vedením školy, a vysvětlila jim situaci, aby jste stanovili termíny zkoušek atd…
Neboj se bude to v pořádku, zvládneš to a všehcno se dá vyřešit.
Moc mě mrzí co se stalo :hug: :hug:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
7376
2.11.12 12:48