Práce u Student Agency

Napsat příspěvek
Velikost písma:
Liverpool
2.10.13 21:57

Hlavně mě zajímá jak se k řidičům chovají. A hlavně jak je na tom nocovna v Praze.Ten manažer říkal že se nekončí jenom v Č. Budějkách ale i v Praze ale tak to mě zas tak nevadí když to nebude každej den. Díky moc za info všem.:-)

• Citovat
  • Upravit
stew123
4.10.13 18:38

Pracuji u SA jako stewardka už druhý rok a nemůžu si stěžovat. Práce mě baví, s řidiči je sranda, nenudíte se, právě naopak. I když se najde občas nějaký ten protivný cestující, ta stovka (minimálně) spokojených, kterou stihnete v jednom dni převézt odněkud někam to zcela převáží.. V buse si teď připadám více doma než u mě doma a neměnila bych :) Studuji u toho i VŠ, jako přivýdělek velmi dobré, jako HPP už o něco horší. Co tady čtu ty negativa, tak to píší lidi co pracovali někde v kanclu. To je určitě něco jiného, do toho nevidím, ale jinak můžu určitě doporučit :)

• Citovat
  • Upravit
334
4.10.13 19:41
@stew123 píše:
Pracuji u SA jako stewardka už druhý rok a nemůžu si stěžovat. Práce mě baví, s řidiči je sranda, nenudíte se, právě naopak. I když se najde občas nějaký ten protivný cestující, ta stovka (minimálně) spokojených, kterou stihnete v jednom dni převézt odněkud někam to zcela převáží.. V buse si teď připadám více doma než u mě doma a neměnila bych :) Studuji u toho i VŠ, jako přivýdělek velmi dobré, jako HPP už o něco horší. Co tady čtu ty negativa, tak to píší lidi co pracovali někde v kanclu. To je určitě něco jiného, do toho nevidím, ale jinak můžu určitě doporučit :)

Já jsem tam taky zaměstnaná již delší dobu, ale né v kanceláři, ale jsem dost s lidma a můžu říct, že když jsem tam nastoupila tak to bylo strašně moc fajn a i stewardky byly strašně fajn a celkově ta atmosféra byla o něčem jiném.

Ať se vám tam daří a jste s prací spokojená. Velké plus pro vás až ukončíte VŠ už budete mít nějakou praxi.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Inge90
11.10.13 22:37

U SA??? NIKDY VÍCE!!

Ahoj,