Problém s přítelem - líný

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 05.10.14 14:16
Problém s přítelem - líný

Ahoj holky, nějak už nevím, jak mám řešit svůj problém s přítelem. Je mi 23 a jemu 26. Protože studuji, nebydlíme spolu, ale tak nějak střídavě, přičemž jsme většinu času u nich. To mi nevadí. Vadí mi ale jeho chování, a to některé více, některé méně.

Je strašně líný, pecivál. Nevytáhnu ho na brusle, na výlet tak 1× za měsíc, nikam na procházku, všude autem, nevytáhne nos z domu. Stěžuje si, jak ho bolí záda, já to chápu, tohle mi sice vadí, ale zase má poměrně dost fyzickou práci, takže oceňuju výlet alespoň jednou za měsíc. Ale vždy se mě zeptá, co s víkendem, co budeme dělat - ať navrhnu cokoli, je to špatně, nebo si najde jinou výmluvu, proč to nejde, takže se o víkendu válíme a je prostě veškerý čas v trapu. Na pátek jsme se domluvili (měl noční), že až se vyspí, půjdeme spolu na výstavu vosk. figurín v našem městě, pak si někde koupíme vínko a uděláme si hezký večer. No tak se vzbudil, ale s tím, že se mu nikam nechce a nikam nepůjde. Já nalíčená, vykoupaná, oblečená, připravená a on si postavil hlavu, že nic. Tak jsem si začala shánět někoho, kdo by se mnou šel, a když viděl, že doma určitě nezůstanu, tak se teda nasupeně zvedl a řekl, že jdeme. Samozřejmě z výstavy prd, protože s takovou náladou si to fakt užít nemohl ani jeden z nás.