Problém se srdcem/páteří?

12.1.10 21:26

Problém se srdcem/páteří?

Ahojky!

Mám takovej menší problém už delší dobu. Na podzim mě občas začlo bolet jakoby u srdce (nikdy jsem problémy se srdcem neměla, tak nevím, jestli to dokážu poznat, kde přesně…prostě na levé straně hrudníku). Pořád jsem se uklidňovala, že to nic není, ale koncem listopadu už jsem to nevydržela a šla k doktorce. Ta mi řekla, že je to od páteře. V prosinci když jsem ji stále otravovala mě poslala na neurologii, tam mi řekli, že je vše OK.
Vypozorovala jsem, že se mi problém objevuje když jsem unavená, nemocná nebo třeba v kocovině. Bolí mě to jakoby od zad do hrudníku a mrtví mi ruka. Kdyby to bylo opravdu od zad, tak by to snad přicházelo i jindy, ne? Jinak nevím, jak si vysvětlit, že se to objevuje jen když jsem opravdu oslabená. Teď jsem byla u doktorky ve Finsku, kde studuju a opět - nic Vám není, máte to od zad. Už třetí den mi brní levá ruka (a občas i ostatní končetiny), bolí mě ramenní sval a bolí mě (jako by táhle a v křeči u srdce). Nejhorší je, že se mi nechce věřit, že jsou to záda a bojím se jít k doktorce, že mě zase pošle někam. Nemáte někdo zkušenost s podobnými příznaky, co by to mohlo být?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

3467
12.1.10 21:41

Susanko,
tak já Ti řeknu, co se děje mně…
Mě začalo bolet v prsu. Úplně divná bolest, jakoby na přechodu mezi prsem a podpažím. Někdy tu bolest cítím až jakoby v hrudníku. Mrtví mi u toho ruka, nebo v ní cítím mravenčení. Stává se mi to taky na levé ruce a prsu a to i když jsem v klidu.
Byla jsem na vyšetření prsa, protože obvoďák mi tam „něco“ nahmatal. Byla jsem vyděšená, ale na UTZ prsu se nic nepotvrdilo - naštěstí.
Ovšem nepříjemná bolest nepřestávala. Potom jsem se snažia vypozorovat, kdy ji mám - jestli třeba neprochladnu. Ale ne, zjistila jsem, že to je mnohem prostší. Mám hloupý zvyk, že si podpírám levou rukou hlavu, třeba když sedím u PC! Jak prosté…