Problém se vztahem s učitelem

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 29.11.18 08:23
Problém se vztahem s učitelem

Dobrý den,
chtěla bych se vás zeptat na radu ohledně problému, který mě trápí už delší dobu.
Jsem ve třeťáku na střední a zamilovala jsem se do učitele. Je ženatý a má tři děti. Já mu nejspíš taky nejsem úplně lhostejná. Zatím se mezi námi nic vážného nestalo, ale od loňského lyžáku to dost jiskří.
Problém je, že absolutně nechápu jeho chování.
Třeba to, proč se mě každou hodinu ptá na jméno, ale když jsme někde o samotě, říká mi zdrobnělinou. Celkově se bez lidí ke mně chová úplně jinak. Navíc jakmile se před ním zmíním o někom jiném, hází na mě žárlivé pohledy. Divný je i psaní testů… minule jsem do písemky nenapsala vůbec nic k tématu, pouze pár dvojsmyslných vět, a skoro jediná jsem dostala 1. Chová se, jako kdyby mi něco naznačoval, ale jakmile má k něčemu dojít, uteče.
Loni nás na nic neučil, ale den před vysvědčením mě pozval samotnou do posilovny s tím, že v tu dobu už ve škole skoro nikdo nebude. Nakonec tam nepřišel, nejspíš proto, že zjistil, že další rok (letos) mě bude učit a asi se bál, že by ty hodiny pak byly divný.
Potom jsme se ale viděli i o prázdninách.
Nedávno jsem za ním šla sama po škole. Byli jsme u něj v kabinetu sami, vypadalo to, že už se spolu konečně vyspíme, ale on najednou začal panikařit a koktat něco o tom, že jsem určitě přišla kvůli posilovně a že mě tam pustí, ale on sám už musí jet. Pak utekl jako malý dítě.
Tohle stejný se opakovalo ještě jednou, akorát s tím, že řekl, že na něj čeká manželka.
Takže otázka zní: jak se dá tohle chování pochopit… A celkově, co mám dělat?

Stránka:  1 2 3 4 5 6 7 8 Další »
Reakce:
PHV
Kecalka 388 příspěvků 29.11.18 08:32