Problémy s dechem - úzkosti

Anonymní
21.7.24 16:53

Problémy s dechem - úzkosti

Ahojkyy, chci vás moc poprosit o rady, je mi 22 let a jsem studentka vysoké školy. Omlouvám se, že to je dlouhé, ale je toho poněkud hodně.. mám poslední dobou trápení s dýcháním, mám pocit jako kdybych se nemohla poradně nadechnout, je to hrozně nepříjemné, v noci me to nebudí.. 15 let hraju na příčnou flétnu, kapacitu plic bych měla mít asi v pohode, už dva roky nekourim, a nadvahu také nemám.. jediné léky které beru je antikoncepce kvůli předchozím problémům s menstruací a cystam na vaječníku. K tomu mám pocit jako bych špatně viděla na jedno oko, vidím normálně, nevím jak to popsat, takový pocit jako bych oko měla těžké a dalo mi zabrat na nej vidět, plus mám motani hlavy a je to všechno dohromady spolu strašně divné. Jsem teď na dovolené s rodinou. Mám úzkostné stavy a trpim na panické ataky, jsem hrozny stresař a bojím se hodně nemocí a to mi k mým psychickým stavům vůbec nepomaha, zacla jsem chodit k psycholozce, ale jsem v tom ještě nová a nedokážu poznat, zda se jedna o úzkost nebo o něco jiného, předem všem mockrát dekuji za odpovědi a vaše zkušenosti a rady!

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
5260
21.7.24 17:06

Na nejhorsi bych hned nemyslela. Podle tech projevu by to mohla byt i zablokovana zebra a krcni pater treba. Zasla bych na fyzioterapii.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
4158
21.7.24 17:40

Ja bych teda vysadila antikoncepci, ty hovadiny se jeste delaj? Taky na plet se to cpalo. Hrozi embolie a predpokladam ze te nikdo netestoval. To bych zkusila jako prvni

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2003
21.7.24 20:33

Vysadit okamžitě HA, zbytek se velice pravděpodobně spraví sám.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1886
22.7.24 20:13