Proč kňourá?

471
11.10.15 17:39

proč kňourá

Asi mám depku. Malej (4m) pořád kňourá, když není se mnou, vydrží chvíli na dečce nebo v postýlce. A to se tak snažím. Nosím ho, kojim ho, látkovky na něj mám, prebaluju jak se čůrnutej, neusne jinak než u prsu, ve dne i v noci. Dudel nemáme(spíš protože ho nechce) A jiný miminka, maj dudel, flašku a UM a jsou spokojený v kočáře, usnou když je maminka odloží do postýlky. A řehtají se v chodítku. Kde dělám chybu, proč je furt nespokojený?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
14637
11.10.15 17:43

@kalypsoooo Já teda nejsem odborník na dětskou psychiku, ale to, jak to srovnáváš s opačným přístupem, to mi nepřijde nijak podivné. Prostě je zvyklé být s mámou, mít neustálý fyzický kontakt, teplo, pozornost. Ty ostatní jsou oproti němu „izolované“, proto jim asi nevadí, že jsou někde v kočáře. :nevim:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
6429
11.10.15 17:45

Odpověděla sis na to sama, kňourá, protože není s tebou. Je už tak zvyklý, pořád ho nosíš, usíná u prsa… Některé děti to potřebují, některé to naučí přepečlivá maminka.:-))) Tak buď vydrž kňourání nebo ho vezmi třeba do šátku.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
brko
11.10.15 17:46

Jak jako řehtaji se v chodítku? Doufám, ze tam nikdo žádné dítě dnes už nedává. :cert:
Jinak věř tomu, ze dudlík, UM a pod.. knourani neovlivňuje. Prostě jsou děti, které jsou citlivější.

• Citovat
  • Upravit
15503
11.10.15 17:54

@kalypsoooo Myslíš,že děti na um a s dudlem nejsou ukňouraný? To je pěkná blbost, prostě některá miminka vyžadují neustálý kontakt s maminkou, je to přirozené. Počkej až začne lézt a objevovat svět, nebude to chování třeba už tolik vyžadovat ;-) Chodítko už snad nikdo nepoužívá :roll:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
33005
11.10.15 17:55

@kalypsoooo Nesnáz se byt supermatka a nesrovnavej. Ber své dítě takové, jaké je. :andel:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
471
11.10.15 18:04
@brko píše: