Proč zapsat otce dítěte do RL

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
A.1993
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 13.10.14 01:17
Proč zapsat otce dítěte do RL

Ahoj, řeším otázku s otcem dítěte, který nechce být uveden v RL, proč by vlastně měl být uveden.
Popravdě mu neumím odpovědět, snad hlavně kvůli malému…má právo na otce. S alimenty nepočítám - to mi řekl narovinu, že nemám nic očekávat. Co je lepší -být uveden či neuveden?
(Jinak jsem studentka Vš, pracuji jako OSVČ a ještě jsem nepodávala daňové přiznání - rok 2014 neskončil) - předpokládám, že na nic moc nárok nemám. :nevim: Ale ani tak nejde o peníze…jako o princip…celé situace.

Stránka:  1 2 3 4 Další »
Reakce:
LUCIPERKA-ddub
Závislačka 3181 příspěvků 13.10.14 01:46

Co je to za chlapa proboha… :?

Záleží na vás, zda otce uvedete nebo ne a na okolnostech.

Natálka26
Kelišová 5685 příspěvků 13.10.14 01:50

@A.1993

Tak jednoznačně kvůli alimentům - to že ti řekl, ať s nimi nepočítáš tě moc zajímat nemusí, od toho tu máme soudy, pak taky kdyby se mu něco stalo tak sirotčí příspěvek (nevím jak přesně se to jmenuje), taky máš snad i ty nárok na výživný do dvou let věku dítěte (ale jaký tam jsou podmínky to nevím).

Proti mluví to, jetsli bys chtěla aby se vídali - evidentně nemá moc zájem, ale i tak jako otec bude mít právo na to stýkat se s dítětem a rozhodovat o něm stejně jako ty.

Poslední část nechápu, zajímá tě co můžeš dostat od státu nebo je ti to vlastne jedno když nejde o peníze?

A.1993
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 13.10.14 02:06