Vaše zkušenosti s Centrem asistované reprodukce Pronatal na Praze

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
lenkator
Kelišová 7152 příspěvků 1 inzerát 16.01.18 13:12
Pronatal Praha 4

Hezký den, prosím, jaké máte zkušenosti s centrem asistovane reprodukce Pronatal na Praze 4?Případně s jakým doktorem jste tam spokojené? Mě nejvice zaujal mudr. Středa..Dceru máme z CAR CUBE, ale to máme teď bohužel daleko. Děkuji moc za každou zkušenost! :)

Reakce:
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 16.01.18 13:59

Ze Sanatoria Pronatal máme tříletou dceru a druhé mimi na cestě. Nechodila jsem ke konkrétnímu lékaři, zákroky či kontroly mi často vycházely na víkend, to je tam vždy jen 1 lékař. Mají otevřeno 7 dní v týdnu. Lékaři se tam střídají podle služeb, s žádným jsem neměla problém. Nejsdílnější je nejmladší Mudr Melicharová, primář Mudr Vobořil říká vše na rovinu (to mi vyhovuje), mudr Středa seriózní, mudr Mardešičová taky v pohodě. Nejméně sympaticky na mě působila mudr Paseková, otrávená, neusmála se. Takže asi tak. Před transferem vždy pohovor s embryoložkou, to jsem jinde nezažila. Laboratoř na špičkové úrovni.

abcd32
Kecalka 369 příspěvků 16.01.18 14:10