Snažení a zmeškaná MS

187
21.6.11 17:50

prosím o radu

Ahoj holky, jsem tu nováček a žádám o radu :nevim: , s manželem se snažíme od února o miminko, už minulý rok v listopadu jsem vysadila prášky. Můj menstruační cyklus je velmi dlouhý 37dní, tento měsíc, mi ale menstruace nepřišla 8den,4dny po očekávané menstruaci jsem si udělala test, ale nic, jen jedna čárka, bohužel žádný další test nemám, břicho mě dost často bolí jako kdybych už už měla tu menstruaci dostat, ale nic, je velká pravděpodobnos těhotenství a mám si zajít na gyndu a nebo je to zbytečé, když jsem se 4dny po očekávané menstuaci testovala a nic. Předem Vám moc děkuji :-)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
9223
21.6.11 18:00

zkus znova testík :wink:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2681
21.6.11 18:01
žížalka0 píše:
Ahoj holky, jsem tu nováček a žádám o radu :nevim: , s manželem se snažíme od února o miminko, už minulý rok v listopadu jsem vysadila prášky. Můj menstruační cyklus je velmi dlouhý 37dní, tento měsíc, mi ale menstruace nepřišla 8den,4dny po očekávané menstruaci jsem si udělala test, ale nic, jen jedna čárka, bohužel žádný další test nemám, břicho mě dost často bolí jako kdybych už už měla tu menstruaci dostat, ale nic, je velká pravděpodobnos těhotenství a mám si zajít na gyndu a nebo je to zbytečé, když jsem se 4dny po očekávané menstuaci testovala a nic. Předem Vám moc děkuji :-)

Zkus testík po pár dnech..já měla dvě čárky až 10 dní po vynechání MS.tak brzo bych k Dr nešla. Kolikátý den cyklu tedy jsi?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
131
21.6.11 18:34

Ahojky,také se s přítelem snažíme od února,a tento měsíc jsem měla zpoždění 7 dnů,jinak jsem měla menstruaci pravidelnou,už jsem si dělala naděje,ale pak ta potvora červená dorazila,takže asi bych ještě chvilku počkala a udělala si za par dní testík a uvidíš.Držím palečky aby se zadařilo co nejdříve :kytka:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
7338
21.6.11 18:36