Romantická večeře :)

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
AmyLee
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 16.12.10 14:11
Romantická večeře :)

Ahojky holky,

chtěla jsem se zeptat jak si představujete romanticky večer? Myslím to jako co na večeři, jak se oblíknout apod :)

Děkuji za vaše reakce a inspiraci :) Já si nevím rady :nevim: :nevim:

Stránka:  1 2 3 4 5 Další »
Reakce:
lleennttiillkkaa
Generální žvanilka 22887 příspěvků 16.12.10 14:17

Romantický večer…
Rozhodně bych nevařila, radši bych si připlatila za luxus a pohodlí restaurace. Oblíkla bych si…hm…asi podle toho, jak moc by byla luxusní ta restaurace.
No a pak by asi následovala noc v nějakým útulným hotýlku.

AmyLee
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 16.12.10 14:18

Lentilko tak na to bohužel nemám :( jsem student tak se chci pokusit něco ukuchtit doma.. :cry: :cry:

lleennttiillkkaa
Generální žvanilka 22887 příspěvků 16.12.10 14:19
Nihaska píše:
Lentilko tak na to bohužel nemám :( jsem student tak se chci pokusit něco ukuchtit doma.. :cry: :cry:

Já na to nemám ani teď :)
no tak v tom případě, něco co má přítel rád, svíčky na stůl, podmanivá hudba…však už si určitě viděla nějaký romantický film :)
Mno a nebo bych na stůl naservírovala sebe :)

AmyLee
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 16.12.10 14:22

Jo viděla.. jenže ve filmu je to tak krásný a nahraný :( já přemýšlela, svíčky, víno, a asi kuře, ale pak se přepapám a večer nic nebude :lol: :lol: :lol: se znám :lol: :lol: :lol:

Emilie
Generální žvanilka 20518 příspěvků 16.12.10 14:26

Tak to mně napadlo, pro koho by ta večeře měla být. Mám dojem, že jakémukoli chlapovi by „stačily“ řízky, guláš nebo svíčková, ovšem podávaná nejlépe nahoře bez, poté servírován sex a následně se žena změní v basu a partu kamarádů :-))))