Rozhodnutie

Anonymní
28.9.20 11:24

Rozhodnutie

Ahojte, ide o to, že sme s priateľom dostali ponuku odísť žiť do Anglicka k jeho rodine, s tým, že kým sa postavíme na vlastné nohy, môžme u nich bývať zadarmo. Samozrejme sme si vedomí toho, aká je teraz situácia s covid a teraz aktuálne čakáme, ako sa to bude ďalej vyvíjať, pretože v anglicku plánujú druhý lockdown a mohol by tým pádom byť problém nájsť si prácu. Ak by sme to ale stihli do 31.12.2020, ešte môžme požiadať o settled status, čo znamená, že ešte nebudeme musieť kvôli Brexitu žiadať o pracovné víza. Túto možnosť požiadať o settled status možno predĺžia kvôli vírusu do 31.12.2021. Ale to ešte nie je isté. Jediné, čo ma tu drží je, že som v 3. ročníku externého štúdia, takže ma čakajú ešte 2 roky. Nechať školu mi bude síce ľúto, ale naozaj rozmýšľam, že si štúdium preruším, aby sme mohli odísť. Ak budem čakať, kým školu dokončím, už bude treba žiadať o víza a dostať sa do Anglicka už nebude také ľahké. Študujem aplikovanú informatiku, po skončení školy by zo mňa mal byť programátor, ale túto prácu by som mohla robiť aj bez titulu, pretože tam hlavne záleží na tom, ako veľmi je človek šikovný a koľko toho vie. Prípadne by som mohla ísť študovať v Anglicku, som ochotná začať odznova. Vždy som túžila po tom, odísť tam žiť, ale okolnosti v živote neboli veľmi priaznivé, tak som nabrala odvahu až teraz. Ako by ste sa rozhodli vy? Odísť do Anglicka, alebo dokončiť štúdium?

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
30408
28.9.20 11:27

Nikdy v životě. Pomohlo ti to v rozhodování?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5969
28.9.20 11:30

Já bych tam šla. Ale nejsem ty.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1106
28.9.20 11:39