Rozvedení rodiče a Vánoce

Anonymní
22.12.19 12:25

Rozvedení rodiče a Vánoce

Ahoj, potřebovala bych radu nebo povzbuzení. Je mi 21 let. Asi před 10 lety se mi rozvedli rodiče. Bydlím s mamkou sama a taťka taky bydlí sám. Jak pro mě ještě před pár lety byly Vánoce pěkný čas, tento rok se mi to zdá jako jen samý stres. Sestra je na erasmu a když je teď tady tak je od rána do večera v práci. Já studuji, tak jsem doma, nicméně se potřebuji i učit. To hlavní ale je, že je to ve finále tak, že uklízím dva byty, zdobim dva byty. Rodiče se pretahuji kdy budu kde a já mezi tím musím lítat, abych nikoho nenastvala. Když ale někam přijdu, tak slyším jen, co všechno musím uklidit a co všechno musím ještě udělat. Já jim ráda pomůžu, o tom žádná, ale já nedělám vlastně nic jiného, než že jim uklízím. U mamky je stále dusno, protože ta je životně prostě nespokojená a vyliva si to na mně. Taťka je také se mnou stále s něčím nespokojený, nepamatuji si, kdy by mi byl za něco vděčný. Za pár dní Vánoce a já jsem úplně vyčerpaná a vůbec se netesim. Zítra ještě celý den budu zase uklízet. Sama. Takže je prostě buď dusno nebo musím uklízet. Řekněte mi, jak z toho ven? Jak se povznést nebo já nevím??? Cokoliv… Zní to možná jako blbost, ale věřte mi, že jsem psychicky vyčerpaná.

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

977
22.12.19 12:30

Svatky nejsou o uklidu, bud tvrdak, sbal se a vyraz ven s kamoskou na punc.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
22862
22.12.19 12:31
@Anonymní píše: