Růst stoliček - šestek

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Popokatepetla
Závislačka 3239 příspěvků 28.01.19 14:42
Růst stoliček - šestek

Zuby „šestky“ - jak vaše děti prožívaly jejich růst, jak dlouho rostly, bolelo je to hodně? Dceři rostou a už minimálně měsíc si stěžuje na bolest, hlavně při čištění (když ji večer zoubky dočišťuju, skoro pláče, když zajedu dozadu a to jinak není žádný velký bolínek). Už má dva vidět, ale jen kousíček. Na jednu stranu se mi uplně příčí ji trápit, ale zase to nechci zanedbat, aby se ji hned začaly kazit. Čím ji třeba i ulevit a prořezávání urychlit - miminům se dávají kousátka, ale co takhle starším dětem? :)

Reakce:
Bianca23
Nováček 3 příspěvky 28.01.19 17:39

@Popokatepetla sama dítě ještě nemám, ale pracuji jako zubní sestra :-) zkuste mu dát na žmoulání gumový rohlík, to dávala i maminka mě, když jsem byla mrně. Ale jinak zkuste třeba bylinkový gel od Herbadentu, ten to pěkně uklidní :-)

Mauša5218
Povídálka 41 příspěvků 28.01.19 20:26

@Bianca23 ahoj, když jste ta zubní sestřička, můžete poradit co ročnímu prckovi? Přední už má prořízlé, ale teď se mu derou zřejmě stoličky, pořád pláče, zkoušela jsem kurku chleba, ale to by za chvíli sporadal bochník! :nevim:

evulinda79
Povídálka 38 příspěvků 28.01.19 23:22

chleba,rohlík,to je jak za krále klacka?kde to žijeme,tomu snad nikdo nemůže věřit,prostě rostou zuby a to bolí,s tím se nedá nic moc udělat,jen to vydržet,v lékárně se dá pořídit gel na prořezávání zoubků,ale je to zas jenom lehounké zmírnění,nic zázračného,zkusit se může i u těch větších dětí,jinak ty prořezávající šestky hlavně čistit a čistit,pod dáseň se dostávají bakterie a vzniká zánět,který bolí a čištěním dojde ke zmírnění příznaků

Mauša5218
Povídálka 41 příspěvků 03.02.19 18:59

@evulinda79jasně, gel jsme také zkoušeli, ale hned ho olíže takže ověřená jsou jen kousátka…

Váš příspěvek
Reklama

Poslední články