Šéf ho okrádá
- Fotoalbum (0)
- Sledovat e-mailem
- Přidat k oblíbeným
- Zapnout podpisy
- Hledání v tématu
Šéf ho okrádá
Ahoj holky! Manžel pracuje jako obchodní zástupce u telefonní společnosti a jeho náplní práce je hledání nových zákazníků a výše jeho výplaty je závislá na počtu sepsaných smluv za daný měsíc. Již několikátý měsíc neodpovídá výše jeho výplaty počtu sepsaných smluv. Nedostává výplatnice, pouze mu chodí výplata na účet bez jakéhokoliv podrobnějšího rozúčtování. Manžel zjistil, že šéf si jednoduše přivlastnil některé jeho smlouvy a tudíž i peníze za ně. (Šéf zatím netuší, že už to manžel ví.)Co teď? Manžel neví, jestli má podat trestní oznámení nebo co má vlastně dělat… Jelikož se nejedná o malé částky, určitě to tak nechat nechce. Všem děkuji za rady.
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
Reakce:
Je jasné,že žádné řešení není ideální.
Pokud bude mlčet,tak ho šéf bude okrádat dál.Pokud se rozhodne promluvit,nejspíš o práci přijde.
A je manžel zaměstnán na pracovní smlouvu?Nebo na živnostenský list?
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
Nevím, jestli by trestní oznámení něco vyřešilo, šéf by si to nejspíš nějak odůvodnil. Mně dluží bývalý zaměstnavatel 15000, je to už půl roku a nikdo s tím bohužel nic nenadělá…
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
Upřímně, já bych se po mé zkušenosti na takovou práci vykašlala hned, když člověk nedostane výplatu poprvé, čeká, že ji dostane později, jenže potom nedostane, druhou, třetí…Já už bych na nic nečekala a ze zaměstnání odešla, je přece jen lepší nedostat jednu výplatu než 3,4…
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
On tam právě dělá už přes rok a celou dobu to nejspíš bylo v pořádku. Ale poslední 2 výplaty dostal asi jenom půlku, nez měl dostat… Je to velká společnost a chyba je jen v tom šéfovi. Kdyby to věděli jeho nadřízení, tak podle mě poletí…
- načítám...
- Citovat
- Zmínit
no tak at se obrati na nadrizene jeho sefa, jinak s tim nic neudela, trestni oznamnei je podle me v tomto zbytecne
- načítám...
- Citovat
- Zmínit