Jsem chůva - dítě mi sáhlo do kabelky por pastilky

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
21.2.20 17:15

Selhani, jsem blba

Ahoj prosim anonym, hrozne se stydim :oops: studuju poslednim rokem pedak, privydelavam si hlidanim deti, a ode dneska do nedele hlidam 4leteho kluka… a sla jsem zamknout po uklizecce a kluk mi z kabelky vytahl pastilky proti kasli - a asi 4 vycucal, hned jsem volala rodicum (lekari) rikali, ze to je v pohode, ze max bude chvili maletnej, at hodne pije :zed: ja si pripadam jak nejvetsi krava a ze jsem selhala :,( jsou to pastilky hexooral..

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
35511
21.2.20 17:18

Prosím tě, to se mohlo stát komukoliv. Ještě, že to nebylo něco horšího. Si poucena a příště si dáš víc pozor. Hlavně, že z toho nebudou dělat rodiče aféru.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
4332
21.2.20 17:19

Chyby děláme všichni, ještě žes tam neměla antikoncepci. Chybami se člověk učí. Takže pro příště dávat kabelku z dosahu dítěte. Každopádně nevím, kam jsi šla zamykat, když kluk stihnul vycucat 4 pastilky, to jsi byla pryč jak dlouho?
Pokud rodiče sami řekli, že to je v pohodě a poučili Tě co dělat, tak nechápu, o čem má být diskuze.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
173
21.2.20 17:19

Já být rodiči, tak se asi zlobím.. ALE.. situaci jsi okamžitě řešila, nic jsi neututlala a to je profesionální!! přiznala jsi chybu.. Lidé nejsou neomylní a každému se stane nějaká nehoda a ty se poučíš pro příště.. Stalo se a už to nevrátíš, nelam si tím už hlavu nebo budeš v budoucnu neustále nervozní co kde, jak a kdy.. :) :hug:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
4928
21.2.20 17:20

Super, že ses k tomu postavila čelem

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
21.2.20 17:23