Školkovné pro předškoláky

154
13.8.08 14:21

Školkovné pro předškoláky

Nějak jsem nezaregistrovala, jestli bylo opravdu znovu zavedeno placení školkovného pro předškoláky, nepodařilo se mi to objevit ani v různých předpisech na netu. Nepochybně špatně hledám… Jakpak je to? Platí se tedy ten poslední rok před školou, nebo ne?

Díky za info
Daniela

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Anonymni
13.8.08 16:16

Už se musí platit, protože poslední předškolní rok už není povinný :evil:

• Nahlásit
  • Citovat
Anonymni
13.8.08 18:02

no slyšela jsem, že je to až od školního roku 2009/2010?

• Nahlásit
  • Citovat
Anonymni
13.8.08 20:07

pry se uz plati - odkaz zadny nemam. Ja osobne bych platila i kdyby to povinne nebylo - mame uzasnou skolku, dcera se tam tesi a kde jinde mi postaraji se/nauci ji/vychovaji/pohlidaji dite za 500,– mesicne? Hanka

• Nahlásit
  • Citovat
2.9.08 13:45

Ahojky,
tak dneska jsem se ptala paní učitelky, zda se už platí za předškoláky, nebo ještě ne a bylo mi sděleno, že prý ještě ne. Neptala jsem se přímo paní ředitelky, ale myslím, že by to paní učitelka měla vědět. No ale i tak se radši zeptám paní ředitelky, abychom pak nebyli vyloučeni kvůli nezaplacení školkovného.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1438
2.9.08 19:48
Anonymni píše:

Ten nebyl povinný ani když předškoláci neplatili :wink:

Včera jsem dohledávala ve zprávách na netu a jediné, co jsem našla, že to začátkem července schválila vláda a chce to zavést od školního roku 2009/2010. Každopádně celým schvalovacím procesem to ještě neprošlo, takže zatím v zákoně změna není a zatím předškoláci neplatí.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
135
2.9.08 19:54
Les2311 píše:
Anonymni píše:

Včera jsem dohledávala ve zprávách na netu a jediné, co jsem našla, že to začátkem července schválila vláda a chce to zavést od školního roku 2009/2010. Každopádně celým schvalovacím procesem to ještě neprošlo, takže zatím v zákoně změna není a zatím předškoláci neplatí.