Odměna jako složka výplaty

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Klarka1993
Povídálka 31 příspěvků 26.03.18 10:41
Složky výplaty

Dobrý den,
chci se zeptat, u pohovoru mi byla slíbená částka, ale ve smlouvě je částka o 6 tisíc menší + 0-100% odměny dle výkonu práce. Byla jsem hned za účetní a ta mi říkala, že vždy dostanu slíbenou částku. Při první výplatě jsem opravdu dostala slíbenou částku. Chci se zeptat jaké to má pro mě výhody nebo nevýhody? Kromě toho, že nevím kolik další měsíc dostanu. A jestli to je normální?

Děkuji

Reakce:

martina.se
Hvězda diskuse 56919 příspěvků 26.03.18 10:44

@Klarka1993 velká nevýhoda - můžeš dostat jen to, co máš ve smlouvě.. otázkou totiž je, jestli na provize dosáhneš každý měsíc - tedy na odměny :think: můžeš dostat první 3 měsíce, pak Ti řeknou, že málo makáš, nedostaneš odměny, ale dle smlouvy je to OK. Já mám ve smlouvě přesně specifikovaný základ plus tabulku provozního systému, který si sama můžu kontrolovat. Takže dostanu to, co fakt odmakam

zoy
Ukecaná baba ;) 1495 příspěvků 26.03.18 10:46

Zaměstnavatel ti musí zaplatit jen to, co máš ve smlouvě. Ten zbytek ti zaplatit může, ale nemusí.

Klarka1993
Povídálka 31 příspěvků 26.03.18 10:52

A podle čeho se mi pak bude počítat např. mateřská nebo nemocenská?

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 26.03.18 10:53