Sousedi nás udali

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 31.12.16 08:10
sousedi nás udali

Dobré ráno,

Ve středu mi odpoledne do práce zavolal partner, ať okmžitě přijedu domů, že je u nás sociálka, že nás někdo nahlásil za týrání dítěte… Byla jsem úplně v šoku paní ze sociálky naštěstí byla moc milá, řekla, že to bylo anonymní udání, že se z našeho bytu pořád ozývá řev a bouchání a plácání… Můj syn (3 roky) je trošku jiný než ostatní děti, ve hře je autismus či sotos syndrom, takže řev a vztekání a mlácení hlavou o zem jsou tu na denním pořádku, no paní si to tu prohlídla, pochválila a řekla, že je to v pořádku (ukázala jsem ji veškeré lékařské zprávy). Jenže mě teď trápí dvě věci… Sousedi si o určitě mezi sebou řeknou a já abych chodila kanálama, a za druhé se rozvádím s manželem a bojím se, že to bude moct použít proti mně… Nevíte někdo jak se,,Očistit"?

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:

Lenka76
Ukecaná baba ;) 1366 příspěvků 31.12.16 08:19

Ahoj, lidi jsou svine. Mas ted cisty svedomi, ze je u vas vse v poradku.Tak proc se chces „ocistit“ pred sousedama? Stejne at udelas co udelas, budou si hledat neco jineho, protoze se nekdo nudi a musi smirovat co se deje kolem. Nevim, proc se porad v CR drzi :Co na to sousedi! Je to tvuj zivot, nikomu vysvetlovat nemusis, ze malej je mozna autista atd…Ja bych chodila s usmevem a hlavou vztycenou a zdravila cely dum. :kytka:

Poustevnice
Ukecaná baba ;) 1402 příspěvků 31.12.16 08:20

Čím víc se budeš s tuhým exkrementem zabývat, tím více budeš smrdět. Nedělej nic, jenom tak si uchováš síly a klid, nějaké očistné akce jsou pácháním násilí na svém vlatním těle a duši. Však to paní ze socky sama viděla, tak pro úřad jsi čistá. Na ostatní se vybodni.

Poustevnice
Ukecaná baba ;) 1402 příspěvků 31.12.16 08:21

To je dobrá časová synchronizace:))

Anonymní